اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر زن برنده اسکار درگذشت


پتی دوک بازیگر زن برنده جایزه اسکار و ستارۀ برنامه‌های تلویزیونی چشم از جهان فروبست

خبرآنلاین: پتی دوک بازیگر زن برنده جایزه اسکار و ستارۀ برنامه‌های تلویزیونی چشم از جهان فروبست.

بازیگر زن برنده اسکار درگذشت
 
دوک که برای بازی نقش هلن کلر در فیلم «معجزه‌گر» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود، سه‌شنبه در 69 سالگی درگذشت. میچل استابز مدیر برنامه‌های ستاره «شوی پتی دوک» دلیل مرگ او را ابتلا به بیماری‌های روده اعلام کرد.

این بازیگر فراز و نشیب بسیاری در زندگی خود تجربه کرد. او که خیلی زود و در جوانی برنده اسکار شده بود، پس از به شهرت رسیدن با مشکلات روحی و اعتیاد به مواد مخدر دست به گریبان شد. البته این بازیگر توانست به این مشکلات غلبه کند و از سال 1985 تا 1988 رئیس انجمن بازیگران سینمای آمریکا بود.

این بازیگر از سال 1963 تا 1967 ستاره برنامه تلویزیونی «شوی پتی دوک» بود و برای همین برنامه نامزد جایزه امی شد. او در این شوی تلویزیونی دو شخصیت کاملا متفاوت را بازی می‌کرد.

او سال 1967 در فیلم «آرامبخش» با بازی در نقش یک خواننده الکلی و معتاد به مواد مخدر هواداران برنامه تلویزیونی خود را حیرت‌زده کرد. او سال 1970 برای بازی در فیلم تلویزیونی «چارلی شیرین من» جایزه امی را از آن خود کرد. بازیگر برنده جایزه اسکار پس از آن دو بار دیگر برای بازی در «پادشاهان و فرماندهان» و بازسازی «معجزه‌گر» برنده جایزه امی شد.


ویدیو مرتبط :
25 تن از بهترین بازیگران زن برنده اسکار تاریخ سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت «بازیگر زن» برنده اسکار در آتلانتا + عکس



بازیگر زن,بازیگر زن برنده اسکار

یک مامور پلیس، تات را به اتهام رانندگی در حالت غیرعادی و در شرایطی که میزان الکل خون او 139 گزارش شد، بازداشت کرد.
 یس ویدرسپون بازیگر فیلم‌هایی چون «انتخابات» و «روانی آمریکایی» به اتهام رفتار اخلال‌گرانه در آتلانتا بازداشت شد.
 این اتفاق جمعه صبح در حالی روی داد که ریس ویدرسپون و همسرش جیم تات کارگزار CAA در آتلانتا با اتوموبیل شخصی خود در حال تردد بودند.
 یک مامور پلیس، تات را به اتهام رانندگی در حالت غیرعادی و در شرایطی که میزان الکل خون او 139 گزارش شد، بازداشت کرد. این اقدام با واکنش ویدرسپون روبرو شد که در نهایت پلیس او را هم به اتهام رفتار اخلال‌گرانه بازداشت کرد.

 بازیگر زن,بازیگر زن برنده اسکار

  گزارش شده ویدرسپون پس از آنکه پلیس همسر او را بازداشت کرد، با عصبانیت دو بار از اتوموبیل خارج شد و به او گفت: «می‌دانی من کی هستم؟» و وقتی مامور پاسخ داد «نه.»، او پاسخ داد: «به زودی متوجه می‌شوی من کی هستم... همه در رسانه‌ها از تو می‌گویند»
 ویدرسپون 37 ساله و تات 42 ساله مارس 2011 ازدواج کردند و اکنون یک فرزند پسر دارند. این زوج کمی پس از بازداشت با قید وثیقه آزاد شدند و قرار است روز دوشنبه به دادگاه شهری آتلانتا بروند.
اداره اداره اصلاح و تادیب آتلانتا عکس‌هایی از ویدرسپون و تات را پس از بازداشت منتشر کرد.
 ویدرسپون که سال 2006 برای بازی در فیلم «Walk the Line» درباره جانی کش خواننده معروف برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد، یکشنبه شب بیانیه‌ای منتشر و از رفتار و سخنان خود پس از بازداشت ابراز «شرمندگی» کرد.

 بازیگر زن,بازیگر زن برنده اسکار

  او گفت: «واقعا موقعیت ترسناکی بود. من ترسیدم برای همسرم اتفاقی بیفتد، اما این دلیل معقولی برای کارم نبود. من به افسری که تنها وظیفه‌اش را انجام می‌داد، بی‌احترامی کردم. چیزی جز احترام برای پلیس ندارم و به خاطر رفتارم بسیار متاسف هستم.»  
 ویدرسپون برای بازی در فیلم «دروغ خوب» درباره زنی که مراقبت از یک پناهنده سودانی را به عهده می‌گیرد، به آتلانتا سفر کرده است.
 یکشنبه شب او در نیویورک سیتی در مراسم فرش قرمز تازه‌ترین فیلمش «ماد» با بازی متیو مکاناهی شرکت کرد.
 این یک حادثه نادر برای ویدرسپون است که سال‌هاست نام خود را به عنوان چهره‌ای محافظه‌کار و دور از حاشیه مطرح کرده است.     
منبع: khabaronline.ir