اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر زن: از بیکاری بینی‌ام را عمل کردم!


هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مدتی است که بیکار شده ام و در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور ندارم.

خبرگزاری میزان: هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مدتی است که بیکار شده ام و در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور ندارم.

وی البته این را هم باید بگویم که الان دیگر کارهای سینمایی و تلوزیونی باند بازی شده و هرکسی که به ساخت فیلمی می پردازد گروه خود را بر سر کار می آورد.

وی افزود: من به عنوان یکی از قدیمی های سینما و تلویزیون جدای از اینکه هیچ بیمه و حقوق بازنشستگی ندارم باید در خانه بیکار بنشینم آن وقت تهیه کنندگان سینما و تلوزیون با اخذ پول از افراد عشق سینما آن ها را به کارهایشان راه بدهند.

وی ادامه داد: حداقل وزارت ارشاد باید برای ما حقوق بازنشستگی و بیمه در نظر بگیرد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده و قدیمی های سینما همچنان اندر خم یک کوچه هستند.

وی تصریح کرد: سال گذشته با صدا و سیمای قزوین قرارداد بازی در یک سریال را بستم که هنوز موفق به دریافت دستمزد خود نشده ام این در حالی است که من به این پول احتیاج دارم زیرا خانه من استیجاری است و باید کرایه صاحب خانه را بدهم حالا شما حساب کنید که من دو فرزند دانشجو هم دارم که باید خرج آن ها را بدهم.

این بازیگر عنوان کرد: آنقدر در خانه بیکار و بی حوصله شده ام که از شدت بیکاری روز گذشته رفتم و بینی خود را عمل زیبایی کردم.

وی خاطر نشان کرد: وزارت ارشاد باید فکری به حال بیکاری ،حقوق بازنشستگی و بیمه بازیگران قدیمی کند چون با این وضع به واقع نمی توان زندگی کرد.


ویدیو مرتبط :
بازیگر زن جوان قربانی عمل جراحی چاقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضرر جراحی بینی برای بازیگر زن معروف/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,فرناز رهنما

 

اخبار فرهنگی - ضرر جراحی بینی برای بازیگر زن معروف/ عکس

فرناز رهنما در گفتگویی تاکید کرده به خاطر عمل جراحی بینی خود بسیاری از نقش های تاریخی را از دست داده است.

نازنین سریال ساختمان پزشکان و الهام سریال هفت سنگ متولد سال 1360 در اصفهان است.

او در گفتگویی با اشاره به عمل جراحی بینی خود از علاقه پیشین خود به این عمل و سپس پشیمانی از انجام آن گفته است: "من دبیرستانی بودم که متوجه شدم تنفس از راه بینی‌ام سخت شده و با تغییر شکلی که بینی‌ام پیدا کرده بود هنگام نفس کشیدن بینی من سوت می‌کشید بنابراین وقتی به دکتر مراجعه کردم متوجه شدم بینی‌ام در کودکی شکسته و به دلیل اینکه درد و خونریزی نداشته کسی متوجه این شکستگی نشده است به همین دلیل با توصیه پزشک سال 76 زمانی که 16 سالم تمام نشده بود، جراحی بینی انجام دادم. باوجود علاقه‌ای که به عمل زیبایی بینی در آن سن داشتم دکترم اصلا با عمل زیبایی بینی موافقت نکرد و تنها استخوان شکسته بینی‌ام را صاف کرد.

بعد از گذشت چند سال از جراحی بینی با توجه به اینکه عمل بینی در صورتم کاملا مشهود بود، خیلی دوست داشتم این عمل را آن سال انجام نمی‌دادم چون معتقدم صورت هر چه طبیعی‌تر باشد، دلنشین‌تر است .به ویژه در هنرپیشه بودن که بازیگر هر چه ظاهرش طبیعی‌تر باشد قدرت مانور گریم بیشتر و دایره و تنوع  نقش‌های پیش رویش بزرگ‌تر است. در حالی که بینی و صورت عمل شده دست و پای آدم را می‌بندد. به ویژه من که علاقه زیادی برای کار در نقش‌های تاریخی دارم تا امروز از بازی در این کارها محروم شده‌ام و بینی عمل شده‌ام مشکل‌ساز بوده است."
اخبار فرهنگی - صراط