اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر جدایی نادر از سیمین در «Noces»


بابک کریمی در فیلم تازه استفان استراکر (Stephan Streker)، کارگردان بلژیکی مشغول ایفای نقش است.

خبرگزاری ایلنا: بابک کریمی در فیلم تازه استفان استراکر (Stephan Streker)، کارگردان بلژیکی مشغول ایفای نقش است.

فیلم سینمایی عروسی (Noces) در لوکزامبورگ فیلمبرداری می‌شود و کریمی در آن همبازی الیور گورمت (Oliver Gourmet) بازیگر محبوب برادران داردن و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره کن ۲۰۰۲ است.

بازیگر جدایی نادر از سیمین در «Noces»

تاکنون نیمی از فیلمبرداری این فیلم سینمایی انجام شده است.

بابک کریمی در فیلم‌هایی همچون جدایی نادر از سیمین، گذشته، ماهی و گربه و من از سپیده صبح بیزارم به ایفای نقش پرداخته است.


ویدیو مرتبط :
در جدایی نادر از سیمین نقش برادر سیمین رو داشته (طنز)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همبازی شدن بازیگر «جدایی نادر از سیمین» با پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود



بازی پیمان معادی با کریستن استیوارت,کریستن استیوارت

همبازی شدن بازیگر «جدایی نادر از سیمین» با پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود

بازیگر فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» در فیلمی سینمایی با کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» همبازی می‌شود.

 این فیلم «اردوگاه اشعه ایکس» (Camp X-Ray) نام دارد و پیتر ستلر آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی خواهد کرد.

کریستن استیوارت در این فیلم نقش یک سرباز جدید به نام کول را بازی می‌کند که بین او و علی (پیمان معادی)، یکی از زندانیان گوانتانامو که هشت سال است، در زندان به سر می‌برد، دوستی نامعمول شکل می‌گیرد.

«اردوگاه اشعه ایکس» را جینا گوان و سوفیا لین تهیه می‌کنند. دیوید گوردون گرین یکی از مدیران تولید این پروژه است.

معادی فیلم «آخرین شوالیه‌ها» (The Last Knights) به کارگردانی کازواکی کیریا را در مرحله پس از تولید دارد که در آن با مورگان فریمن و کلایو اوئن همبازی است.

او این روزها در فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی بازی می‌کند و در مقام کارگردان فیلم «برف روی کاج‌ها» را روی پرده سینماها دارد.

حضور سینمایی معادی به عنوان بازیگر با فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی آغاز شد و او با نقش آفرینی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی فرهادی موقعیت خود را تثبیت کرد.

معادی برای این فیلم جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم برلین دریافت کرد.

استیوارت پارسال پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شناخته شد.

او برابر با فهرست مجله فوربس از مه 2011 تا مه 2012 حدود 34.5 میلیون دلار درآمد داشت که بخش زیادی از مبلغ به خاطر 12.5 میلیون دلار دریافتی استیوارت بابت هر کدام از دو فیلم «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم» بود.

استیوارت پارسال در فهرست فوربس بالاتر از چهره‌هایی چون کامرون دیاز، ساندرا بولاک، آنجلینا جولی، چارلیز ترون، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر قرار گرفت./خبرآنلاین