اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر تلویزیونی دهه 60 ممنوع التصویر شد


سایت پارسینه از ممنوع التصویری یک بازیگر قدیمی به خاطر همکاری با بابک زنجانی خبر داد.

سایت پارسینه از ممنوع التصویری یک بازیگر قدیمی به خاطر همکاری با بابک زنجانی خبر داد.

این سایت در ادامه نوشت؛ محمود دینی ستاره سریال های تلویزیونی دهه های گذشته و بازیگر نقش اول 'آیینه عبرت' ممنوع التصویر شد.

وی مسئول امور هنری شرکت سورینت قشم وابسته به بابک زنجانی بود.

بازیگر تلویزیونی دهه 60 ممنوع التصویر شد


ویدیو مرتبط :
شعر عاشقانه مجری ممنوع‌التصویر/ اعدام بازیگر معروف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس



مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس,رضارشیدپوردرشبکه تلویزیونی پرسپولیس

مجری ممنوع‌التصویر صدا و سیما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس

دیروز در حالی خبر راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه پرسپولیس به روی خط خبرگزاری‌ها رفت که محمد رویانیان از رضا رشیدپور مجری مشهور و ممنوع‌التصویر صدا و سیما به عنوان یکی از مجریان اصلی این شبکه نام برد.

محمد رویانیان با اعلام خبرهای فوق می‌افزاید: مدیر این شبکه نیز انتخاب شده و آقای رضا رشیدپور از مجریان با سابقه سیما ما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. می‌توانیم از این طریق خدمتی دیگر به هواداران ارائه کرده و برای درآمدزایی نیز تمهیداتی اندیشیده‌ایم که متعاقبا اعلام خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها غیبت در برنامه‌های تلویزیونی چه برنامه‌ای برای شبکه اختصاصی پرسپولیس دارد و باز هم اجراها و برنامه‌های جنجالی پیشین خود را خواهد داشت یا خیر؟ رضا رشیدپور اینبار نه با یک شبکه عمومی و یا یک شبکه ورزشی که با یک شبکه تلویزیونی خاص یک تیم پرطرفدار سر و کار دارد که قرار است برنامه‌های این شبکه صرفا ورزشی و مختص پرسپولیس باشد.

حضور رضا رشیدپور در این شبکه می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت این مجری توانا به تلویزیون دولتی ایران باشد.

مدیر عامل پرسپولیس از پخش برنامه‌های پرسپولیس TVدر آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در فاز اول روزی دو ساعت برنامه پخش می‌شود و به زودی طبق قرارداد منعقده برنامه‌های پرسپولیس TVبه روزی 9 ساعت افزایش خواهد یافت.

شبکه پرسپولیس TVروی هاتبرد، فرکانس 11137، سیمبل ریت 27500، اف ای سی 4/3 قابل دریافت است و در حال حاضر نشان (لوگو) در این شبکه نمایش داده می‌شود.

سیمرغ