اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر بالیوودی توسط همكارانش مثله شد


پلیس هند از دستگیری دو متهم به آدم‌ربایی و قتل بازیگر جوان این كشور خبر داد.

 خبرگزاری ایسنا:پلیس هند از دستگیری دو متهم به آدم‌ربایی و قتل بازیگر جوان این كشور خبر داد.

به گفته پلیس هند این دو آدم‌ربا كه از همكاران سینمایی «میناكشی تاپار» بودند، پس از ربودن این بازیگر، مبلغ 20 هزار دلار از خانواده‌اش درخواست كردند تا دخترشان را آزاد كنند اما زمانی كه این مبلغ را به طور كامل دریافت نكردند دست به این جنایت زدند.

به گفته پلیس این دو آدم‌ربا كه یك زن و یك مرد بوده‌اند، پس از طرح دوستی با «میناكشی» و به دست آوردن اطلاعاتی در مورد وضعیت مالی و خانوادگی او برنامه ربودن او را طراحی كردند.

به گفته پلیس، این بازیگر به همراه این دو متهم به منطقه‌ای در مرز این كشور با نپال رفته و پس از ربودن مقتول پیغامی به خانواده‌اش فرستادند و این مبلغ را درخواست كردند.

این دو متهم همچنین خانواده «میناكشی» را تهدید كردند در صورت عدم پرداخت این مبلغ تصاویر هرزه‌نگاری از دخترشان تهیه و منتشر می‌كنند. اما وقتی مبلغ درخواستی را تحویل نگرفتند این بازیگر سینما را خفه كرده و سرش را از بدنش جدا كردند.


به گفته پلیس هند متهمان پس از مثله‌كردن جسد و هنگام بازگشت به «بمبئی» بخش‌هایی از این جسد را در جاده رها كردند.   


ویدیو مرتبط :
میکس فوق العاده خفن از بازیگر بالیوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدم ربایان این بازیگر سینما را مثله کردند



 ,میناکشی تاپا,عکس میناکشی تاپا,فیلم بالیوود,اخبار حوادث,اخبار روز حوادث

 

آدم ربایان این بازیگر سینما را مثله کردند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میناکشی تاپا دختر هنرپیشه ای که اخیراً در چند فیلم بالیوود (سینمای حرفه ای هند) نقش آفرینی کرده بود ، توسط دو مرد ربوده شده و به طرز فجیعی به قتل رسید. جسد بی سر این دختر بازیگر را در تانکر آب هتلی که محل اقامتش بود پیدا کردند.

به گفته پلیس، ربایندگان این بازیگر 26 ساله سینمای هند به تصور اینکه خانواده ای ثروتمند دارد، برای آزادی اش 18 هزار پوند باج خواستند ولی ضمن دریافت پول، دختر بیچاره را به قتل رساندند و جنازه مثله شده او را بدون سر در تانکر آب هتلی در موبای انداختند.

تاپا در آخرین فیلم خود به نام هرویین که هنوز اکران نشده نقش کوتاهی داشت و ربایندگان او نیز به عنوان سیاهی​ لشکر در فیلم بازی کرده اند. آنها پس از قتل دختر بازیگر سر او را در جاده خروجی موبای از اتوبوس به بیرون پرتاب کردند و اهالی منطقه را به وحشت انداختند. ماموران پلیس هتل محل اقامت دختر بازیگر را پیدا کردند و بدن تاپا را از درون تانکر آب بیرون کشیدند. با این اطلاعات، تحقیقات برای ردیابی ربایندگان آغاز شده و شکایت خانواده مقتول در بخش جنایی به جریان افتاده است.

به گزارش خبرگزاری ها میناکشی با داشتن ظاهر زیبا و علاقه وافرش به بازیگری در چندین فیلم فرصت نقش آفرینی کوتاهی یافت و درحالی که به تدریج در حال شناخته شدن بود به دست ربایندگان کشته شد.