اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر ایرانی جایگزین «آنجلینا جولی» شد!


سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه‌ی جنجالی "لاله"، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد.

کافه سینما: سرانجام و پس از کش و قوس ها و حواشی فراوان، پروژه‌ی جنجالی "لاله"، بر اساس زندگی دختر اتومبیلران ایرانی، تا چند روز دیگر کلید می خورد.

در هیاهوی اخبار جشنواره فجر، سازندگان فیلم لاله مراحل پیش تولید فیلم را جدی تر کرده و تصمیم گرفتند فیلم را در دهه فجر کلید بزنند.

 در این میان انتخاب بازیگر نقش لاله زمان زیادی از گروه گرفت. نقشی که آنجلینا جولی و جسیکا آلبا در ابتدا کاندیدای ایفای آن بودند سرانجام به یک بازیگر جوان ایرانی رسید.



 بر اساس اخبار رسیده سازندگان فیلم لاله بهاره کیان افشار را برای بازی در نقش لاله انتخاب کرده اند. بازیگری که این روزها سریال کلاه پهلوی با بازی او در حالی پخش است و دو فیلم گناهکاران و هیچ کجا هیچ کس به عنوان اولین فیلم های سینمایی اش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر نمایش داده می شوند.



اسدالله نیک نژاد از ابتدا تاکید داشت که بازیگران فیلمش باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و به نظر می رسد کیان افشار توانسته نظر این کارگردان را برای بازی در این نقش جلب کند.

 مذاکره با بازیگران دیگر برای حضور در این فیلم همچنان ادامه دارد و نیکی کریمی و همایون ارشادی از گزینه های جدی بازی در نقش های دیگر فیلم لاله هستند.


بدین ترتیب اگر مانند دفعات پیشین اتفاق غیر قابل پیش بینی ای نیفتد، فیلمبرداری پروژه‌ی لاله، تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آرایش آنجلینا جولی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیلا حاتمی جایگزین آنجلینا جولی شد!



 

 

لیلا حاتمی جایگزین آنجلینا جولی شد!

 

در حالی که هفته گذشته اعلام شده بود آنجلینا جولی نقش اول فیلم تازه رئیسیان را بازی خواهد کرد اما فشارهای وارده به تیم تولید «لطفا بدون گناه» سبب ساز آن شد که آنها قید حضور آنجلینا را زده و به جای وی لیلا حاتمی را به عنوان بازیگر نقش اول خود برگزینند.

لیلا حاتمی که پیش از این در فیلمهای سینمایی «چهل سالگی» و «ایستگاه متروک» ساخته علیرضا رئیسیان ایفای نقش کرده بود در تازه ترین ساخته این کارگردان با عنوان «لطفا بدون گناه» هم بازی خواهد کرد.

این در حالی است که هفته گذشته اعلام شده بود آنجلینا جولی نقش اول فیلم تازه رئیسیان را بازی خواهد کرد اما فشارهای وارده به تیم تولید «لطفا بدون گناه» سبب ساز آن شد که آنها قید حضور آنجلینا را زده و به جای وی لیلا حاتمی را به عنوان بازیگر نقش اول خود برگزینند.

جالب اینکه رئیسیان هفته گذشته در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی اعلان کرده بود آنجلینا جولی حتما برای بازی در فیلم وی به تهران می آید اما با انتخاب لیلا حاتمی مشخص شد اظهارنظر رئیسیان بیشتر یک بلوف تبلیغاتی برای جلب نظر مخاطبان نسبت به پروژه جدیدش بوده است.

فیلمنامه «لطفا بدون گناه» که از فضایی شهری برخوردار است را مصطفی رستگاری به نگارش درآورده که در فیلم «چهل سالگی» نیز با رئیسیان همکاری داشته است..... / شبکه ایران