اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگری که اجاره‌ اش را پرداخت نمی کند!


شهین تسلیمی بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» از نقش خود در این مجموعه در جایگاه یک صاحبخانه و همدردی‌هایی که با مستاجرانش می‌کند، سخن گفت و اینکه بیشترین چالش وی با جواد عزتی است که اجاره‌‌اش را به سختی پرداخت می‌کند.

خبرگزاری مهر: شهین تسلیمی از مجموعه «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد که هم اکنون مشغول کار در آن است خبر داد و گفت: حدود 20 روز است که جلوی دوربین رفته‌ام و در این سریال نقش زنی با نام منیر را دارم که امیر غفارمنش هم نقش پسرم را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی عنوان کرد: در این کار  مهدی هاشمی، مریم سعادت، جواد عزتی، الناز حبیبی و امیر غفارمنش حضور دارند و این تیم باعث شده که جمع صمیمی، مثبت و بسیار بانشاطی را در طول کار شاهد باشیم.

تسلیمی در توضیح بیشتر نقش خود در سریال «دردسرهای عظیم» عنوان کرد: من نقش یک صاحبخانه را دارم که حیات خانه‌ام چندین قسمت دارد و هر قسمت را به افراد مختلف اجاره داده‌ام. مهران رجبی، مریم سعادت و جواد عزتی از جمله مستاجرهای من هستند که این میان چالش بیشتری با جواد عزتی دارم چون اجاره‌اش را به موقع نمی‌پردازد.

روایت خانم صاحبخانه از «دردسرهای عظیم»/ بازیگری که اجاره‌اش را نمی‌دهد

بازیگر مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید» ادامه داد: من در این سریال علاوه بر اینکه صاحبخانه هستم با مستاجرانم همدردی هم می‌کنم و در سختی‌ها به داد یکدیگر می‌رسیم. همسایه‌‌ها در این سریال چالش‌هایی با هم دارند و از طرفی هم همه با هم همکاری می‌کنند.

تسلیمی با اشاره به داستان و فیلمنامه جذاب این مجموعه بیان کرد: برزو نیک‌نژاد خودش نویسنده است و حالا در مقام کارگردان نیز این مساله تاثیر خود را گذاشته است. همچنین او از انعطاف هم برخوردار است و در طول کار دیالوگ ها را در عین وفاداری به متن با نظر یکدیگر پیش می‌بریم.

بازیگر مجموعه «خوب، بد، زشت» در پایان درباره فضای داستانی اثری که مشغول بازی در آن است، اظهار کرد: تاکنون 6 قسمت از فیلمنامه این سریال نوشته و در اختیار ما قرار داده شده است. بنابراین خیلی نمی‌توان از جزییات کار سخن گفت با این حال این اثر هم فضایی اجتماعی و هم طنز دارد و از مسایل روزمره مردم سخن می‌گوید.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته می‌شود و طرح آن را نیز محمد فاضلی ارائه کرده است. این مجموعه تازه‌ترین سریال شبکه 3 است که به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام این روزها مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.


ویدیو مرتبط :
اجاره خودرو، اجاره ماشین، 09123585828، اجاره ماشین بدون راننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چه کسانی می‌توانند ۱۰۰ درصد اجاره ماهانه پرداخت کنند؟ / اوضاع اجاره بهای مسکن



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

چه کسانی می‌توانند ۱۰۰ درصد اجاره ماهانه پرداخت کنند؟ / اوضاع اجاره بهای مسکن

روزنامه دنیای اقتصاد : اگرچه در برخی از فایل‌های واحدهای مسکونی لوکس و سوپرلوکس اجاره‌ای به نقل از مالک عنوان شده است که واحد مذکور با شرایط دریافت اجاره ماهانه بدون ودیعه به متقاضی تحویل داده می‌شود، اما چنین شرایطی برای واحدهای متراژ کوچک در اغلب محله‌های تهران از نظر مشاوران املاک بعید به نظر می‌رسد.

تعدادی از بنگاهداران مسکن درباره این نوع شرایط اجاره در بازار مسکن (تعیین پرداخت اجاره ماهانه در ازای هر ماه یا پرداخت اجاره 12 ماه در ابتدای قرارداد بدون مبلغ‌ودیعه) اظهارات متفاوتی ارائه کردند که به این شرح است:

عدم اطمینان موجران به مستاجران

مالکان از اینکه مبلغ ودیعه دریافت نکنند و اجاره ماهانه را هم یکجا از مستاجر تحویل بگیرند، مشکلی ندارند؛ چراکه با مستاجرشان بی‌حساب می‌شوند اما مساله‌ای که باعث می‌شود چنین اقدامی از سوی موجران صورت نگیرد عدم اعتماد به مستاجر است.

دلال مسکن در خیابان رودکی با اشاره به این موضوع گفت: به اصطلاح مالکان آینده بین هستند؛ یعنی اینکه آنها تصور می‌کنند اگر مستاجرشان با این شرایط پرداخت اجاره بها، واحدشان را در زمان اتمام قرارداد تخلیه نکند یا اینکه مستاجر واحد استیجاری را متحمل خسارت کند و همچنین هزینه‌های پرداختی همچون قبوض برق، گاز، تلفن و حتی شارژ ساختمان را پرداخت نکند مبلغی برای تضمین پرداخت هزینه ها در اختیار ندارند، مگر اینکه رهن دریافت کرده باشند.

وی در ادامه افزود: اگر هر یک از این احتمالات اتفاق بیفتد به‌طور یقین مالک ضرر خواهد کرد، زیرا مبلغی به عنوان ودیعه نزد موجر در امانت نیست که این هزینه ها را از این طریق پرداخت کند.این بنگاهدار همچنین تاکید کرد : اگر چنین پیشنهادی در بازار اجاره از سوی هر یک از طرفین قرارداد مطرح شود و به سرانجام هم برسد معمولا مالکان یک فقره چک به منظور «چک تخلیه» دریافت می‌کنند یا اینکه درصدی را به اجاره ماهانه اضافه می‌کنند برای تامین هزینه برای خسارت احتمالی از سوی مستاجر.

اجاره بدون پرداخت ودیعه توسط افراد خاص

در خیابان بلوار فردوس مشاوران املاک  گفت: چنین پیشنهادی (پرداخت اجاره ماهانه بدون ودیعه برای اجاره واحد مورد نظر) در بازار اجاره بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد، اما به‌طور یقین اغلب مستاجرانی که چنین پیشنهادی به مالک می‌دهند از شرایط خاصی برخوردار هستند.وی در این رابطه عنوان کرد: مستاجرانی که افراد مجرد یا مطلقه هستند چنین نحوه پرداخت اجاره بها را عنوان می‌کنند البته اکثر آنها برای جلب رضایت موجران اظهار می‌کنند بین 2 تا 3 میلیون پیش پرداخت ارائه خواهند کرد./دنیای اقتصاد