اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگران چشم رنگی جای همه ما را گرفته اند!


کتایون امیر ابراهیمی،دلیل کم کاری خود را استفاده از بازیگران چشم رنگی در این رسانه دانست.

خبرگزاری ایسکانیوز: این بازیگر در گفت و گویی گفت: دیگر سینما گرها ما را نمی خواهند، زیرا پیر شده ایم. تلویزیون و سینما، به همکاری با جوانان چشم رنگی شیک و پیک تمایل دارند.در حالی که سینما و تلویزیون اگر هویتی دارند، مدیون قدیمی های خود هستند.

وی افزود: حقیقت اینکه من مدت هاست دیگر به پیشنهادهای کاری جواب مثبت نمی دهم، زیرا هم علاقه ای به حضورهای کوتاه ندارم و هم  برای این بازی های کوتاه توقع دستمزد بالا دارم. البته آدم مادی نیستم، اما نمی خواهم اسم و شهرت مرا کسی الکی خرج کار خودش کند.

کتایون امیر ابراهیمی:بازیگران چشم رنگی جای ما را گرفته اند

امیر ابراهیمی درباره تجربه بازی در سریال «زندگی به شرط خنده» گفت: بعضی از تجربه های بازیگری ام اصلا تجربه های خوبی نبودند.

مثلا در زندگی به شرط خنده، کم کم نقش مرا کمرنگ کردند و از یک جا به بعد عملا حذف شدم . بدون اینکه تمهیدی هم در متن قصه این سریال گنجانده باشند.

 حتی دستمزدم را هم خوردند که خود این موضوع هم داستان مفصلی دارد. با این همه اگر با شرایطی که گفتم نقش خوبی به من پیشنهاد شود، حتما کار خواهم کرد.


ویدیو مرتبط :
چشم آنا این رنگی بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چشم رنگی‌ها به بهشت نمی‌روند


همراه با مجید حاجی‌زاده، دانیال عبادی و تینا آخوندتبار سه بازیگر ی كه آمده بودند جای رادان، گلزار و الناز شاكردوست را بگیرند اما. . .