اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگران مشهور نارنجی پوش می شوند


داریوش مهرجویی جدیدترین فیلم بلند سینمایی‌اش را هفته آینده كلید می‌زند.نارنجی پوش جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی با فیلمبرداری بخش‌های مستند در خیابان‌های تهران آغاز خواهد شد.

داریوش مهرجویی جدیدترین فیلم بلند سینمایی‌اش را هفته آینده كلید می‌زند.نارنجی پوش جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی با فیلمبرداری بخش‌های مستند در خیابان‌های تهران آغاز خواهد شد.
 
بعد از اجاره‌نشین‌ها و میهمان مامان این یك فیلم پربازیگر دیگر از مهرجویی است و 17 بازیگر سینمای ایران در این فیلم حضور خواهند داشت. نارنجی پوش بازگشت مهرجویی به سینمای اجتماعی است و لوكیشن‌های خارجی فراوانی دارد. گروه مدتی است كارشان را با عکاسی از نقاط مختلف تهران آغاز كرده‌اند. مهرجویی این روزها در گرجستان و در حال داوری جشنواره باتومی است و با بازگشت او فیلمبرداری فاز اول فیلم آغاز می‌شود.

فاز دوم فیلم مربوط به بخش داستانی است كه فیلمبرداری‌اش از نیمه مهر ماه آغاز خواهد شد.مهرجویی كه این اواخر جایزه بهترین فیلم جشن حافظ را برای ساخت «سنتوری» دریافت كرد، به خاطر یك عمر فعالیت هنری در جشنواره باتومی تقدیر می‌شود.پیش از این در خلاصه داستان نارنجی‌پوش آمده بود: این فیلم داستان تحول عجیب یک مرد را روایت می‌کند. این شخصیت تلاش دارد تا با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و به پاکیزگی روح دست یابد. فیلمنامه این فیلم را مهرجویی و وحیده محمدی‌فر براساس طرحی از محمدی‌فر نوشته‌اند.

منبع: کافه سینما



ویدیو مرتبط :
نارنجی پوش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساره بیات هم «نارنجی پوش» شد



 

ساره بیات هم «نارنجی پوش» شد

 

ساره بیات به جمع بازیگران فیلم سینمایی «نارنجی پوش» به كارگردانی داریوش مهرجویی پیوست. این بازیگر قرار است در فیلم تازه مهرجویی در كنار حامد بهداد و میترا حجار یكی از نقش های اصلی را ایفا كند. بیات پیش از این در «مقلد شیطان» و «جدایی نادر از سیمین» بازی كرده بود و قرار است بعد از پایان «نارنجی پوش» در فیلم محمد (ص) مجید مجیدی ایفای نقش كند.قرار است با اضافه شدن چند بازیگر جدید فیلمبرداری «نارنجی پوش» آخر این هفته در تهران آغاز شود.

طبق اعلام روابط عمومی این فیلم؛فیلم برداری این فیلم پانزدهم مهر در تهران آغاز می شود.

فرخ مجیدی (مدیر فیلم برداری)، نظام الدین کیایی (صدابردار)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره پردازی)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، مهدی بدرلو (مدیر تولید)، فواد بور بور (مدیر تدارکات)، رضادرمیشیان (مجری طرح) عوامل اصلی این فیلم هستند.«نارنجی پوش» نوشته مشترک مهرجویی و وحیده محمدی فر بر اساس طرحی از وحیده محمدی فر است.

داستان تحول یک عکاس که تلاش دارد با پاکیزگی محیط اطراف، به تطهیر روح و روان خود بپردازد و به پاکیزگی روح دست یابد.... / پایگاه خبری ـ تحلیلی سینمای ما