اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگران مشهور در فیلم کارگردان گشت ارشاد


با انتخاب بازیگران اصلی فیلم سینمایی «كلاشینكف» پیش تولید فیلم سعید سهیلی آغاز شد.

بانی فیلم: با انتخاب بازیگران اصلی فیلم سینمایی «كلاشینكف» پیش تولید فیلم سعید سهیلی آغاز شد.

 تاكنون حضور عطاران، پولاد كیمیایی، ابوالفضل پورعرب، ساعد سهیلی و جمشید هاشم‌پور در این پروژه قطعی شده و قرار است طی روزهای آینده چند بازیگر دیگر به این جمع اضافه شوند.

از جمع 5 بازیگر قطعی «كلاشینكف» فقط رضا عطاران است كه با سعید سهیلی تاكنون همكاری نداشته و برای اولین بار است جلوی دوربین این كارگردان می‌رود. «كلاشینكف» فیلم پربازیگری است كه طبق برنامه‌ریزی انجام شده شهریور ماه در تهران كلید می‌خورد.



 فیلمنامه این فیلم را سعید سهیلی و مهدی محمدنژاد نوشته‌اند كه مضمونی اجتماعی دارد. قرار است تمام صحنه‌های «كلاشینكف» در تهران فیلمبرداری شود. سعید سهیلی حدود 7 ماه درانتظار پروانه ساخت این فیلمنامه بود كه در نهایت اوایل امسال مجوز ساخت آن از سوی اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد صادر شد.

آخرین فیلم این كارگردان «گشت ارشاد» بود كه سال قبل علی‌رغم اكران محدودش در تهران توانست بیش از 5/1 میلیارد تومان فروش كند.

تهیه‌كنندگی «كلاشینكف» را سهیلی خود بر عهده دارد.


ویدیو مرتبط :
گشت ارشاد 1 | فیلم گشت ارشاد 1 + بدون سانسور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم کارگردان گشت ارشاد برای مشائی


کارگردان «گشت ارشاد» گفت: تنها با استخاره دوست عارفم که در بیمارستان بستری است فیلم نامزدها را تولید می‌کنم.یکی از این نامزدها مشایی است.

 قدس آنلاین: کارگردان «گشت ارشاد» گفت: تنها با استخاره دوست عارفم که در بیمارستان بستری است فیلم نامزدها را تولید می‌کنم.یکی از این نامزدها مشایی است.

تسنیم نوشت، سعید سهیلی، با اشاره به اینکه از سوی 4 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد ساخت فیلم تبلیغاتی به او شده است گفت: پس از یک استخاره فیلم تنها فیلمی یکی از افراد را خواهم ساخت.

این کارگردان افزود: با عارفی مراودت 40 ساله دارم که پس از استخاره با ایشان شروع به ساخت فیلم انتخاباتی خواهم کرد.

سهیلی ادامه داد: اسامی این 4 نامزد را به این عارف عزیز خواهم گفت و هر که را او قبول کند من هم قبول خواهم کرد و فیلمش را خواهم ساخت.

وی اضافه کرد: متأسفانه این عارف بزرگوار در بیمارستان و در حالت بیهوشی بسر می‌برد که به محض بهبودی و اعلام اسم کاندیدا و انتخاب او کار تولید فیلم تبلیغاتی را آغاز می کنم.

سهیلی تصریح کرد: یکی از پیشنهادها از سوی مشایی بوده که در صورت مثبت بودن استخاره فیلم تبلیغاتی‌اش را یک روزه تولید می کنم و همچنان منتظر نظر عارف هستم.