اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگران برنده اسکار درفیلم جدید فرهادی؟!


یکی از مشهورترین زوج های اسپانیایی زبان دنیای سینما، ممکن است در فیلم بعدی اصغر فرهادی بازی می کنند.

وب‌سایت کافه سینما: یکی از مشهورترین زوج های اسپانیایی زبان دنیای سینما، ممکن است در فیلم بعدی اصغر فرهادی بازی می کنند.

اصغر فرهادی در اسپانیا، قصه یک خانواده شراب‌ساز را روایت می‌کند/ به جز پنه‌لوپه کروز، او با این بازیگر مرد برنده اسکار برای فیلمش صحبت کرده است/ تازه‌ترین اطلاعات پروژه تازه فرهادی

به نقل از ورایتی، اصغر فرهادی برای فیلم جدیدش که به زبان اسپانیایی ساخته خواهد شد، با پنه لوپه کروز و خاویر باردم برای بازی در فیلمش صحبت کرده است.

El Deseo شرکت اسپاینایی پدرو و آگوستین آلمادوار و Memento شرکت ماله گای، تهیه این فیلم را بر عهده دارند.

ماله گای، تهیه کننده دو فیلم قبلی اصغر فرهادی گفته این فیلم اسپانیایی از علاقه فرهادی و کروز برای همکاری باهم شکل گرفته است. این تهیه کننده اعلام کرده است اصغر فرهادی در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه است و ماه آینده برای پیدا کردن لوکشین مناسب به اسپانیا سفر خواهد کرد و انتظار این است که فیلمبرداری در تابستان آینده یا اوایل پاییز آغاز شود.

ورایتی در ادامه می‌نویسد: پلات این فیلم مانند اکثر فیلم های فرهادی در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما می دانیم داستان حول خانواده ای شراب ساز(winemaker) می چرخد که در نواحی حاشیه ای در اسپانیا زندگی می کنند.

 ماله گای به ورایتی گفته فیلم تازه اصغر فرهادی یک تریلر روانشناسانه با اندکی چاشنی آگاتا کریستی است و گیرایی خاصی دارد. اگوستین آلمادور هم گفته است: ما فیلم های فرهادی بسیار تحسین می کنیم و شباهت ها و علایق مشترکی داریم. در گذشته، وقتی چنین نزدیکی ای با هنرمندان بزرگی مثل گیلمورو دل تورو داشتیم، این نزدیکی در نهایت به تهیه پروژه هایی مشترک منجر شد.

گفته می شود اصغر فرهادی در ابتدا قصد داشت فیلم اسپانیایی اش را اکتبر گذشته در اسپانیا کلید بزند، اما به دلیل دلتنگی به ایران رفته و فیلم فروشنده را آغاز کرده است. مال گای به ورایتی گفته پیچیدگی هایی مثل انتخاب بازیگر این پروژه را به تعویق انداخته و قرار است یک هنرپیشه مرد امریکایی به گروه بازیگران اضافه شود.

به دلیل حرف و حدیث‌هایی که معمولا فرهادی در ایران، هنگام انتشار اخبار پروژه‌های خارجی یا گفتگوهای مطبوعاتی‌اش در فرنگ، پیش می‌کشد، تصویر پیج منبع را منتشر می‌کند. این قولی است که پیش از جشنواره کن، درباره اخبار فرهادی داده بودیم.

اصغر فرهادی در اسپانیا، قصه یک خانواده شراب‌ساز را روایت می‌کند/ به جز پنه‌لوپه کروز، او با این بازیگر مرد برنده اسکار برای فیلمش صحبت کرده است/ تازه‌ترین اطلاعات پروژه تازه فرهادی


ویدیو مرتبط :
درود بر اصغر فرهادی برنده اسکار 2012بهترین فیلم خارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر برنده اسکار در فیلم جدید فرهادی مقابل دوربین می‌رود+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازیگر برنده اسکار در فیلم جدید فرهادی مقابل دوربین می‌رود

ماریون کوتیار بازیگر فرانسوی فیلم‌هایی چون «زندگی زیبا» و «نیمه‌شب در پاریس» در فیلم جدید اصغر فرهادی نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، الکساندر ماله-گی تهیه‌کننده فرانسوی از شرکت «ممنتو فیلمز پروداکشنز» به مجله «فیلم‌فرانسه»، گفت: «از اینکه ماریون کوتیار در این ماجرای شگفت‌آور به ما ملحق شده، بسیار خوشحالم.»

برای اولین بار است که ماله-گی فیلمی از اصغر فرهادی را تهیه می‌کند. او دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» فرهادی را در فرانسه توزیع کرد. فیلم دوم در سطح بین‌المللی حدود 25 میلیون دلار فروخت.

«ممنتو فیلمز اینترنشنال» حق پخش بین‌المللی فیلم جدید فرهادی را در جشنواره کن - که از چهارشنبه آغاز شد - به فروش می‌رساند.

این فیلم که عنوان آن هنوز مشخص نیست، پاییز امسال در پاریس مقابل دوربین می‌رود. فیلم جدید فرهادی با بودجه‌ای درحدود 11 میلیون یورو ساخته می‌شود. برای اولین بار است فرهادی فیلمی را خارج از ایران می‌سازد.

جزئیات داستان فیلم هنوز اعلام نشده و فرهادی این روزها نسخه نهایی فیلمنامه را آماده می‌کند. با این حال ماله-گی گفت این فیلم یک تریلر اجتماعی / احساسی است که رگه‌هایی از «جدایی نادر از سیمین» را دارد، فیلمی که با پیچیدگی‌های داستانی چندگانه خود تماشاگر را از اولین نما تا نمای پایانی در تعلیق نگه می‌دارد.

 

فرهادی هم به مجله «فیلم فرانسه» گفت: «هدف من این است که برای تماشاگران فیلم‌هایم بجای جواب، سئوال مطرح کنم. این چیزی است که دنیای امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز دارد: طرح سئوال‌های جدید در برابر جواب‌های قدیمی. شاید بتوان این سینما را سینمای پرسش‌گرانه نامید.»

 

«جدایی نادر از سیمین» فرهادی که داستان فروپاشی یک زندگی زناشویی در ایران معاصر است، برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب و سزار بهترین فیلم خارجی همین طور جایزه خرس طلای جشنواره برلین 2011 شد.

 

فرهادی و ماله-گی یکشنبه 20 مه در جشنواره کن اولین جایزه رسانه‌ای اتحادیه اروپا را دریافت می‌کنند. این جایزه به بهترین پروژه با احتمال موفقیت تجاری اعطاء می‌شود. پروژه فرهادی از میان 500 پروژه ارائه‌شده انتخاب شد. آندرولا واسیلیو کمیسر اتحادیه اروپا در امور آموزش، فرهنگ، چندزبانی و جوانان این جایزه را به فرهادی و ماله-گی اعطاء خواهد کرد.

 

ماریون کوتیار با فیلم «زنگ و استخوان» ساخته ژاک اودیار در بخش مسابقه این دوره جشنواره کن حضور دارد. او در این فیلم که روز پنجشنبه در کن روی پرده رفت، نقش یک تربیت‌کننده وال قاتل را بازی می‌کند که دچار تراژدی می‌شود.

 

کوتیار سال 2008 برای بازی در نقش ادیت پیاف در فیلم «زندگی زیبا» ساخته اولیویه دان برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. «یک سال خوب» ساخته ریدلی اسکات، «دشمنان مردم» مایکل مان، «9» راب مارشال، «تلقین/آغاز» کریستوفر نولان، «نیمه‌شب در پاریس» وودی آلن و «شیوع» استیون سودربرگ از دیگر فیلم‌‌های این بازیگر 37 ساله متولد پاریس است.

او فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ساخته نولان را آماده نمایش دارد./خبرآنلاین

 


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب