اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیکن پرسپولیس به بیرامار پرتغال پیوست


افشین اسماعیل‌زاده که شنبه پس از عقد قرارداد همکاری دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار راهی پرتغال شده بود، رسما به این باشگاه پیوست.

خبرگزاری مهر: افشین اسماعیل‌زاده که شنبه پس از عقد قرارداد همکاری دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار راهی پرتغال شده بود، رسما به این باشگاه پیوست.

 طبق اعلام امیر مشیری مشاور روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، افشین اسماعیل‌زاده که عصر روز شنبه راهی پرتغال شده بود، روز یکشنبه قرارداد خود با باشگاه بیرامار را به ثبت رساند.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط در زمینه صدور ITC، همکاری لازم را انجام داد تا مجوز بازی اسماعیل‌زاده صادر شود و او به این ترتیب در تمرینات این تیم شرکت می‎کند. در حال حاضر حسین کنعانی و میلاد کمندانی هم که طبق توافق سه جانبه به بیرامار ملحق خواهند شد، منتظر انجام اقدامات اداری مربوط به خروجی و گذرنامه هستند تا در پرتغال به اسماعیل‌زاده و بیرامار ملحق شوند.


ویدیو مرتبط :
رسمی : ایکر کاسیاس به پورتو پرتغال پیوست /جدایی از رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرخش عجیب بازیکن مدنظر پرسپولیس؛ مدافع تراکتور به سپاهان پیوست



اخبار,اخبارورزشی,حبیب گردان

مدافع فصل گذشته تراکتورسازی که مد نظر پرسپولیس قرار داشت، به سپاهان پیوست.

 حبیب گردانی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی که گفته می شد مدنظر پرسپولیس است، به سپاهان پیوست.

 

این مدافع چپ پای فصل گذشته تراکتورسازی با قراردادی یک ساله به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران ملحق شد.

 

اخبارورزشی - جام نیوز