اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیکن سابق استقلال بازیگر شد


تصویربرداری سریال تلویزیونی «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده که به صورت هم‌زمان با پخش سریال ادامه دارد به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و علی سامره بازیکن سابق استقلال جدیدترین بازیگری است که به این گروه اضافه شده است.

روزنامه صبا: تصویربرداری سریال تلویزیونی «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده که به صورت هم‌زمان با پخش سریال ادامه دارد به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و علی سامره بازیکن سابق استقلال جدیدترین بازیگری است که به این گروه اضافه شده است.
 
عزیز علیزاده با اعلام این خبر گفت: علی سامره بازیکن سابق استقلال بعد از مهدی امیرآبادی دومین بازیکن فوتبالی است که به گروه بازیگران «آخرین بازی» ملحق شده است و تا چند روز دیگر جلوی دوربین می‌رود.

علیزاده یادآور شد: تاکنون نگارش 50 قسمت از  فیلم‌نامه این سریال به پایان رسیده است و گروه تولید مشغول تصویربرداری قسمت‌های باقی مانده «آخرین بازی» هستند. البته نگارش فیلم‌نامه با توجه به ظرفیت قصه ادامه دارد و تعداد قسمت‌های این سریال هنوز مشخص نیست.

بازیکن سابق استقلال هم بازیگر شد

تهیه‌کننده سریال « 2-5-3 » اضافه کرد: گروه تصویربرداری در لوکیشن دفتر باشگاه واقع در وردآورد به کار خود ادامه می‌دهند و در روزهای آتی به لوکیشن باغ واقع در کرج و لوکیشن خانه جدید شخصیت نسترن می‌روند.

علیزاده درباره عکس‌العمل‌هایی که بعد از شروع پخش «آخرین بازی» اتفاق افتاد، گفت: حسین سهیلی‌زاده از کارگردانانی است که در ساخت درام تجربه و توانایی خوبی دارد، به‌غیر از چند عکس‌العمل شتاب‌زده که بلافاصله بعد از پخش قسمت اول سریال در چند جای مختلف دیدم، عموما بازتاب مثبتی را شاهد بوده‌ایم.

عزیز علیزاده درباره قصه این سریال گفت: «آخرین بازی» یک سریال کمدی است که با نگاهی کمیک مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد؛ در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود. همچنین مسایلی که باعث عدم پیشرفت فوتبال کشورمان شده است که بیشتر مربوط به حاشیه می‌شود تا مسایل دیگر نیز در این سریال به‌صورت کمدی مطرح می‌شود.

امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی ، مانی نوری ، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین، امین هاشمی، مهدی سلوکی، رضا توکلی با حضور فرهاد آئیش و با هنرمندی مهدی امیرآبادی و علی سامره (بازیکنان سابق استقلال) از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش می پردازند.


ویدیو مرتبط :
نقل و انتقالات استقلال : آمار گوستاوو بلانکو، بازیکن جدید بازیکن آبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دربی



 

 

 

4 بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دربی

 

تیم استقلال برای دیدار مقابل صبای قم 4 بازیکن 2 اخطاره دارد.

استقلال در هفته دهم رقابتهای برتر مقابل صبای قم به میدان خواهد رفت و طبق استعلام مسئولان استقلال از سازمان لیگ این تیم 4 بازیکن 2 اخطاره به نامهای کیانوش رحمتی، جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی و ایمان مبعلی را در ترکیب خود دارد که در صورت گرفتن اخطار مقابل صبا دیدار مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

استقلال در دیدارمقابل صبای قم از وجود فرزاد آشوبی و میلاد میداودی به دلیل 3 اخطاره بودن محروم است.