اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیکنان استقلال پیراهن زندی را می‌پوشند


به پیشنهاد بازیکنان و هواداران این تیم، آبی پوشان به یاد فریدون زندی در هنگام گرم کردن با پیراهنی که تصویر او بر روی آن نقش بسته به زمین می روند.

ایسنا: به پیشنهاد بازیکنان و هواداران این تیم، آبی پوشان به یاد فریدون زندی در هنگام گرم کردن با پیراهنی که تصویر او بر روی آن نقش بسته به زمین می روند.

 طبق اعلام محمد نوری فر، معاون ارتباطات باشگاه استقلال، بازیکنان این تیم در بازی چهارشنبه شب، پیش از شروع مسابقه برای گرم کردن، به یاد فریدون زندی و مصدومیت دلخراش او با پیراهن هایی به میدان می روند که تصویر او بر روی آنها نقش بسته است.

نوری فر در این مورد گفت: « برای انجام این کار در حال رایزنی با ناظر مسابقه هستیم و به احتمال فراوان این اقدام صورت می گیرد. فریدون زندی یک استقلالی است و هواداران زیادی از سراسر جهان طی دو روز گذشته با ارسال ایمیل از باشگاه استقلال خواسته اند که چنین حرکتی به یاد فریدون انجام شود. همچنین بازیکنان استقلال هم که همی تیمی های سابق زندی هستند در حال تدارک این پیراهن ها هستند.»


ویدیو مرتبط :
گل فریدون زندی به استقلال با پیراهن استیل آذین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس بازگشت مجیدی و زندی به استقلال