اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت کریم باقری به عنوان بازیکن پرسپولیس


کاپیتان فصل پیش پرسپولیس از روز گذشته صبح زود در مجموعه ورزشی درفشی فر حاضر بود. او از ساعت 8 صبح برای تمرین کردن در کنار سرخپوشان به محل تمرین رفت.

کاپیتان فصل پیش پرسپولیس از روز گذشته صبح زود در مجموعه ورزشی درفشی فر حاضر بود. او از ساعت 8 صبح برای تمرین کردن در کنار سرخپوشان به محل تمرین رفت. این در حالی بود که تمرین ساعت 9:30 صبح آغاز می شد. باقری بعد از گذشت دقایقی که در رختکن بود، به رختکن مربیان رفت. استیلی با دیدن او خوشحال شد و به استقبالش رفت.

بعد از خوشامدگویی استیلی، باقری لباس ورزشی پوشید و به زمین چمن رفت. بازیکنانی که به ورزشگاه می رفتند، با دیدن باقری ذوق زده می شدند و به طرف او می رفتند. تمرین در حضور باقری استارت خورد. البته علی پروین می خواست باقری را به عنوان مربی به کادر فنی اضافه کند اما او بیشتر شبیه یک بازیکن عمل کرد تا یک مربی. جالب اینکه او حتی ناشناخته ترین بازیکنان پرسپولیس را که در تیم امید و جوانان بازی می کردند می شناخت.

او این بازیکنان را با اسم کوچک صدا می کرد و این مسئله برای استیلی جالب بود. در جریان تمرین، باقری از بازیکنان می خواست تمرین را جدی بگیرند و با آنها شوخی می کرد. او بعد از پایان تمرین هم با سرخپوشان صحبت کرد تا به آنها روحیه دهد. از نحوه تمرین کردن کریم باقری این طور استنباط می شد که او قصد بازی کردن دارد. همان طور که قبلا هم باقری با مدیران باشگاه به توافق رسیده بود، شاید دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

کریم باقری در تمرین با مهرداد اولادی صحبت کرد. او مدام به این بازیکن روحیه می داد. او این قدر به اولادی انگیزه داد که این بازیکن مدام در تمرین گل می زد. باقری سعی داشت اولادی را به شرایط خوبش نزدیک کند و در همین مورد با استیلی هم صحبت کرد.



ویدیو مرتبط :
مصاحبه با کریم باقری مربی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس


از سوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس علی پروین، محمد پنجعلی و محمد زادمهر به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

از سوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس علی پروین، محمد پنجعلی و محمد زادمهر به عنوان اعضای کمیته فنی این باشگاه انتخاب و معرفی شدند.

 جمشید زارع در این باره اظهار كرد: در جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اعضای کمیته فنی با سه عضو انتخاب و معرفی شدند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: تعداد اعضای این کمیته در صورت لزوم به پنج عضو افزایش خواهد یافت که طی آن از سوی اعضای کمیته فنی جدید دو نفر به هیات مدیره پیشنهاد می شوند که در صورت بررسی و تشخیص، معرفی خواهند شد.

 گفته می‌شود رویانیان و پنجعلی برای حضور بیژن ذوالفقارنسب در كمیته فنی پرسپولیس با وی تماس گرفته اند. همچنین كریم باقری دیگر گزینه حضور در این كمیته است.

منبع: ایسنا