اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت «کریستینا اگیلرا» به تلویزیون


کریستینا اگیلرا، دیوای موسیقی پاپ، برای فصل پنجم مسابقه آواز "The Voice” به عنوان مربی بازمی گردد. او قراردادش را امضاء کرده تا به این مسابقه استعدادیابی شبکه NBC برگردد. البته این شبکه هنوز اظهار نظری نکرده است و مربیان جدید را معرفی نکرده است.





صبح بخیر: کریستینا اگیلرا، دیوای موسیقی پاپ، برای فصل پنجم مسابقه آواز "The Voice” به عنوان مربی بازمی گردد. او قراردادش را امضاء کرده تا به این مسابقه استعدادیابی شبکه NBC برگردد. البته این شبکه هنوز اظهار نظری نکرده است و مربیان جدید را معرفی نکرده است.


به گزارش صبح بخیر،اگیلرا برای بازگشت به این برنامه 17 میلیون دلار دریافت کرد که حدوداً برابر با مبلغی است که برای فصل سوم گرفت.



البته چند ماهی بود که قضیه برگشتن او مطرح بود، ولی مسئولین برنامه آن را مثل راز نگه داشتند.

ماریا کری بنا به گزارش ها برای شرکت در برنامه "امریکن ایدل" شبکه فاکس، 18 میلیون دلار و بریتنی اسپیرز برای برنامه "ایکس فاکتور" 15 میلیون دلار دریافت کرده اند.

اگیلرا در ماه دسامبر گذشته اعلام کرد که می خواهد مسابقه "The Voice” را ترک کند تا آلبوم "Lotus” و تور خود را تبلیغ کند. به همین دلیل برای فصل جاری، شکیرا را به جای او آوردند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت آزاده نامداری به تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیوشا ضیغمی پس از ۹ سال به تلویزیون بازگشت + عکس



 نیوشا ضیغمی پس از سال‌ها دوری از تلویزیون در مجموعه «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج ایفای نقش می‌کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر نخستین بار سال 1382 در مجموعه «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ایفای نقش کرد.

 

نیوشا ضیغمی پس از 9 سال به تلویزیون بازگشت و در سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج که برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده می‌شود، ایفای نقش کرده است.

 

نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی,اخبار هنری

 

نیوشا ضیغمی در نمایی از پشت صحنه سریال «راستش را بگو»

 

«راستش را بگو» با روایت چهار لایه از زندگی و سرشت حقیقت جوی انسان، به نویسندگی دکتر مصطفی رستگاری و کارگردانی محمدرضا آهنج، توسط فاطمه ثمرقندی در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما برای ایام ماه مبارک رمضان تهیه و تولید می‌شود.

 

 

نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی,اخبار هنری

 

 

حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، رویا تیموریان، نیوشا ضیغمی، دانیال عبادی، لعیا زنگنه، مهدی سلوکی، سام درخشانی، رحیم نوروزی، امیرحسین مدرس، علیرضا جلالی تبار، ثریا قاسمی، امیر آقایی و... از جمله بازیگران این سریال هستند.

 

منبع:khabaronline.ir