اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت پسر اردوغان به ترکیه


پسر رئیس جمهوری ترکیه که مدتی بود در شهر بولونیا ایتالیا زندگی می‌کرد این کشور را به مقصد ترکیه ترک کرد.

خبرگزاری ایسنا: پسر رئیس جمهوری ترکیه که مدتی بود در شهر بولونیا ایتالیا زندگی می‌کرد این کشور را به مقصد ترکیه ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، بلال (35 ساله) بزرگترین پسر رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در خصوص تصمیم خود برای ترک ایتالیا گفت: امنیت ما در بولونیا به مساله‌ای حساس تبدیل شده است.

پسر رئیس جمهوری ترکیه از پاییز سال گذشته به همراه خانواده‌اش درشهر بولونیا ایتالیا به سر می‌برد و ظاهرا تحقیقات قضایی باعث شده این کشور را به مقصد ترکیه ترک کند.

پیشتر دادستان بولونیا تحقیقاتی را در خصوص بلال به اتهام خارج کردن مبالغ بسیاری پول ناشی از فعالیت های غیر قانونی وی در ترکیه آغاز کرد.

این تحقیقات به دنبال شکایت یک بازرگان ترک صورت گرفت. این بازرگان می‌گوید: بلال به همراه اموال هنگفتی به ایتالیا فرار کرده است.

این درحالیست که بلال اردوغان مدعی است که وی از کشورش فرار نکرده بلکه برای پایان تحصیلات دکترا به ایتالیا سفر کرده است.


ویدیو مرتبط :
تبلیغات ریاست جمهوری ترکیه - اردوغان 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از عروسی پسر اردوغان


عروسی بوراک؛پسر رجب طیب اردوغان

عروسی بوراک؛ پسر رجب طیب اردوغان

تصویری از عروسی پسر اردوغان