اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت ناصر ملک مطیعی به پرده سینما


فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی از روز گذشته در سینماهای سراسر کشور اکرانش را آغاز کرد.

سی نت: فیلم سینمایی «نقش نگار» به کارگردانی علی عطشانی از روز گذشته در سینماهای سراسر کشور اکرانش را آغاز کرد.

ناصر ملک مطیعی بعد از 33 سال و 8 ماه و 2 روز با فیلم سینمایی«نقش نگار» به سینماها برگشت.

«نقش نگار» که به دلیل سرمایه گذاری بابک زنجانی 2 سالی خوابیده بود سرانجام با حل مشکلاتش اکران خود را آغاز کرد. همچنین این فیلم قرار بود چند هفته قبل به اکران دربیاید که باز هم به مشکلاتی برخورد کرد و در آخر با تاخیر از امروز اکران خود را آغاز کرد.

بازگشت ناصر ملک مطیعی به پرده سینما

"نقش نگار" پنجمین فیلم عطشانی پس از "دموکراسی تو روز روشن"(1388)، "در امتداد شهر" (1389)، "تلفن همراه رییس جمهور" (1390) و "آقای الف" (1391) در مقام کارگردان است.

همچنین علی عطشانی امسال یک فیلم با نام "پارادایس" داشت که متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره بود که نتوانست رای لازم را از هیات انتخاب برای شرکت در جشنواره به دست بیاورد.

فیلم سینمایی «نقش نگار» در حال حاضر در گروه آزاد به اکران درآمده است و با افتادن کف فروش فیلم سیروس الوند «این سیب هم برای تو» به گروه اریکه ایرانیان خواهد رفت.

فیلم سیروس الوند که به هفته هشتم خود وارد می شود با فروش عجیب و غریبی همراه شده است و توانسته در این هفته ها افزایش فروش هم داشته باشد، که احتمالا دلیل این فروش بالا تبلیغات تیزر فیلم در شبکه های ماهواره ای است که به افزایش مخاطب در سینماها کمک کرده است.

بهرام رادان، آتیلا پسیانی، گوهر خیر اندیش، الهه حصاری و رضا ناجی... با معرفی: آیلین حسینی و با حضور: ناصر ملک مطیعی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند که حضور ناصر ملک مطیعی پس از سال ها برای علاقه مندان تجدید خاطره ای است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرزاد بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری محیا می كند اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می كند و ...


ویدیو مرتبط :
دلیل بازگشت ناصر ملک مطیعی از زبان خودش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ناصر ملک‌ مطیعی» به سینما بازگشت


ناصر ملک‌مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پس از 31 سال با بازی در فیلم «نقش‌ نگار» به کارگردانی علی عطشانی به سینما بازگشت.

خبرآنلاین: ناصر ملک‌مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پس از 31 سال با بازی در فیلم «نقش‌ نگار» به کارگردانی علی عطشانی به سینما بازگشت.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: فرزاد بدون هماهنگی پدرش قصد ازدواج با نگار را دارد. رضایت موقت پدر همه چیز را برای مراسم خواستگاری مهیا می‌کند، اما گذشته نگار همه شرایط را دچار تغییر می‌کند.

بهرام رادان،آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، شیوا خسرو مهر، الهه حصاری و رضا ناجی در این فیلم در کنار ناصر ملک‌مطیعی بازی می‌کنند.



ناصر ملک مطیعی در نمایی از فیلم «نقش نگار»

ملک‌مطیعی 83 ساله آخرین بار سال 1361 فیلم «برزخی‌ها» ساخته ایرج قادری را روی پرده سینماها داشت. «چهار راه حوادث»، «مردها و جاده‌ها»، «قیصر»، «طوقی» و «بابا شمل» از فیلم‌های اوست.

مراسم جشن بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به سینما و پایان فیلمبرداری فیلم «نقش نگار» جمعه شب در تهران برگزار شد.