اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت مجری دهه‌ی 60 به شبکه دو


برنامه‌ی ترکیبی «تا همیشه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای گیتی خامنه از پنجشنبه،‌ 22 مرداد روی آنتن شبکه دو می‌رود.

خبرآنلاین: گروه كودك و نوجوان با تولید و پخش برنامه «تا همیشه» گنجینه‌ای از خاطرات قدیمی را پیش چشم مخاطبان تلویزیون می‌گشاید و قصد دارد كودكان دیروز را در سفری خاطره انگیز با خود همراه كند.

ماجد بازرگان درباره این برنامه گفت:  «تا همیشه» سفری به دوران كودكی پدر و مادرهای امروز است، در این برنامه با پخش فیلم های سینمایی و عروسكی دهه‌ های 50 و 60 ،گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی ،‌ وله ، پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط و نمایش نقاشی‌ به گذشته سفر خواهیم كرد.  

وی افزود: «تا همیشه» حال و هوای نوستالژیك دارد و با بازپخش تصاویر آرشیوی از برنامه‌های قدیمی تلویزیون،‌ كارتون‌های خاطره انگیز و پرداختن به بازی و ابزارهای قدیمی خاطره روزهای خوش گذشته را برای بزرگسالان زنده می‌كند.

این تهیه كننده گفت: ما تا امروز شاهد برنامه هایی بوده‌ایم كه تصاویری از گذشته پخش می‌كردند اما «تا همیشه» یك برنامه نیست! این مجموعه تلویزیونی یك جریان است كه سعی می كند گذشته را به روایت امروز زنده كند، مثلا طی آن به مدرسه هایی با نیمكت های سه نفره می رویم و روی همان نیمكت ها با دانش آموزان سی سال پیش گپ و گفت خواهیم داشت.

به گفته بازرگان این برنامه در 52 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده و «تاریخگرام»،‌ «اتاقچه» و «گزارش» بخش های مختلف آن را تشكیل می دهند.

وی افزود: ما در بخش « تاریخگرام» در هر قسمت به یك مكان - رویداد سفر می كنیم، «اتاقچه» ما هم اتاقی با طراحی قدیمی است كه از وسایل نوستالژیك پر شده و هر بار با لمس یكی از این وسایل خاطراتمان زنده می شود؛‌ همچنین در آیتم «گزارش» با چهره های محبوب همقدم می شویم و با آنها درباره روزها و خاطرات خوش گذشته گپ و گفت خواهیم داشت.

این تهیه كننده گفت: مجموعه تلویزیونی «تا همیشه» با روایتی متفاوت به سراغ برنامه های به یادماندنی و خاطره انگیز مخاطبان دیروز سینما و تلویزیون می رود و گنجینه ای از خاطرات را پیش چشم آنها می گشاید.

این برنامه تركیبی كه با هدف افزایش شادابی و آرامش روانی در جامعه تولید می شود، به قلم پریسا حیدری نوشته شده و از دیگر بخش های آن می توان به گفتگو با شخصیت های سیاسی،‌ فرهنگی،‌ ورزشی و .. درباره روزهای كودكی و گپ و گفت با چهره‌های آشنا و خاطره انگیز برای مخاطبان بزرگسال تلویزیون اشاره كرد.   

«تا همیشه» پنجشنبه از ساعت 21 روی آنتن شبكه دو می رود و بازپخش آن روز جمعه ساعت 13:30 خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
خاطره بچه های دهه 60 (کارتون های شبکه 1 صدا و سیما)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت مجری جنجالی به شبکه سه


احسان علیخانی، برنامه تازه‌اش برای شبکه سه سیما را کلید زد.

خبرگزاری ایسنا: احسان علیخانی، برنامه تازه‌اش برای شبکه سه سیما را کلید زد.

علیخانی که در ویژه‌ برنامه شب یلدایش اعلام کرده بود برنامه جدیدی برای شبکه سه سیما دارد، چند روزی است که ضبط آن را آغاز کرده است.

این برنامه که برخلاف رویه معمول احسان علیخانی، برنامه‌ای زنده نیست و به صورت ضبطی روی آنتن می‌رود، چند روزی است که وارد مرحله تولید شده است.



احسان علیخانی در این برنامه با ورزشکاران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک گفت‌وگوی متفاوتی می‌کند؛ برنامه جدید این تهیه‌کننده و مجری تلویزیون قرار است اواخر دی‌ ماه از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

احسان علیخانی که چند سالی است اجرای «ماه عسل» شبکه سه را بر عهده داشت، امسال در این برنامه حاضر نشد تا علی ضیاء جایگزین وی شود.

علیخانی که امسال بیشتر با شبکه دو همکاری داشت، اجرای برنامه‌های شب یلدا و نوروز این شبکه را عهده‌دار بود.