اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت «مجتبی محرمی» به پرسپولیس


مجتبی محرمی مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس می‌شود.

ایسنا: مجتبی محرمی مدیر فنی تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس می‌شود.

بازیکن دهه 60 و 70 پرسپولیس که این روزها در بیمارستان میمنت تهران بستری است و تحت مداوای پزشکان قرار دارد با تشخیص حمید استیلی رییس آکادمی باشگاه پرسپولیس بعد از مرخص شدن از بیمارستان، کارش را در تیم‌های پایه پرسپولیس شروع می‌کند.

استیلی امروز از محرمی در این بیمارستان عیادت کرد و او را برای این سمت انتخاب کرد.

محرمی هم به استیلی گفت: من افتخار می‌کنم که همیشه جزئی از خانواده پرسپولیس بوده‌ام. این نظر لطف باشگاه است که من را برای چنین سمتی انتخاب کرده و خوشحال می‌شوم بعد از به دست آوردن کامل سلامتی‌ام بتوانم در خدمت بازیکنان نونهال و نوجوان پرسپولیس باشم.

محرمی هم‌چنین با تکذیب تمامی مصاحبه‌هایی که این روزها و بعد از بستری شدنش در برخی رسانه‌ها انتشار یافته، با انتقاد از آن رسانه‌ها گفت: نوشته‌اند که من گفته‌ام دارم می‌میرم برایم دعا کنید. من اصلا چنین حرفی نزده‌ام و هنوز نمرده‌ام من را زیر خاک کرده‌اند. با هیچ جا مصاحبه نکرده‌ام و حتی دوربین برنامه 90 هم که می‌خواست برای مصاحبه داخل بیمارستان بیاید با ممانعت مسوولان بیمارستان روبه‌رو شد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس در دهه60

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مجتبی محرمی از مدیریت پرسپولیس


این روزها پرسپولیس کانون حاشیه است و صدای اعتراض کادر فنی و بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و بی‌توجهی باشگاه شنیده می‌شود.

روزنامه خبر ورزشی: این روزها پرسپولیس کانون حاشیه است و صدای اعتراض کادر فنی و بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و بی‌توجهی باشگاه شنیده می‌شود. كار به جایی رسیده است كه طاقت كریم باقری كم‌حرف و كم‌حاشیه هم تمام شده و از علی‌اكبر طاهری خواسته است تا اگر توانایی اداره پرسپولیس را ندارد، از این باشگاه برود و جای خود را به افراد كاربلدتری بدهد...

در همین ارتباط با مجتبی محرمی تماس گرفته و دقایقی با او گفت‌وگو كردیم:

* اتفاقات اخیر پرسپولیس را پیگیری كردید؟

بله، متأسفانه شنیدم كار به جایی رسیده كه برای پرسپولیس كاسه گدایی دست بگیرند. واقعاً زشت است. آدم خجالت می‌كشد وقتی این اخبار را می‌شنود.

* منظورتان همان باز كردن حساب برای واریز كردن كمك‌های مردمی 5 هزار تومانی است؟

زشت است. به خدا خیلی هم زشت است.

* ظاهراً یك حركت خود‌جوش بوده كه كانون هواداران پرسپولیس انجام داده است.

مگر می‌شود بدون هماهنگی باشگاه باشد؟! شما چرا این حرف‌ها را باور می‌كنید؟ یك تصمیم اشتباهی گرفته شده و حالا می‌خواهند ماست‌مالی كنند.

* زمانی كه شما در پرسپولیس بازی می‌كردید، علی پروین از كمك‌های مردمی استفاده نمی‌كرد؟‌

ما كاسه گدایی دست نمی‌گرفتیم. تعدادی آدم بازاری و علاقه‌مند به پرسپولیس كه از رفقای علی‌آقا پروین هم محسوب می‌شوند، هرازگاهی به تیم كمك می‌كردند اما اینكه شماره حساب بدهیم و از مردم بخواهیم نفری چند صد تومان یا مثل امروز 5 هزار تومان به پرسپولیس كمك كنند، كار جالبی نیست.

* اتفاقاً بازیكنان هم در تمرین گفته‌اند صدقه نمی‌خواهند!

حق دارند. این كه وضع باشگاهداری نیست. دوستان به هر قیمتی چنگ می‌اندازند تا در باشگاه پرسپولیس پست بگیرند. اما به این موضوع فكر نمی‌كنند كه توانایی اداره باشگاه را دارند یا اینكه ...

* كریم باقری هم همین حرف را زده و گفته است طاهری اگر نمی‌تواند باشگاه پرسپولیس را اداره كند، بهتر است برود.

حرف درستی زده است. من و همه پیشكسوتان پرسپولیس پشت كریم باقری هستیم. او خودش استخوان خردكرده فوتبال است و نه‌ تنها در ایران بلكه در آلمان و قلب اروپا بازی كرده است. كریم خوب می‌داند چه می‌گوید و ببینید اوضاع چقدر خراب است كه صدای باقری هم درآمده است.

* پس شما هم چنین تفكری دارید؟

صددرصد. طاهری تا به حال نشان داده كه این‌كاره نیست. چه اصراری وجود دارد كه او در پرسپولیس بماند؟ خیلی‌ها هستند كه نه‌تنها توانایی درآمدزایی دارند بلكه مدیریت را هم بلدند و بیرون گود نشسته‌اند. چرا نباید از امثال دادكان استفاده كرد؟ من شنیدم بازیكن پرسپولیس توی رختكن درفشی‌فر می‌خوابد. درست است؟

* متأسفانه درست است. علی فاطمی بازیكن جوان پرسپولیس ماه‌ها در رختكن پرسپولیس می‌خوابید.

خیلی بد است. یعنی چه؟ رختكن زمین تمرین نمناك است و بو می‌دهد. خود آقایان می‌توانند در رختكن بخوابند كه فاطمی می‌خوابد؟!

* البته كریم باقری لطف كرد و از جیب خودش پول داد تا علی فاطمی به همراه مادرش آپارتمانی اجاره كند...

كریم كار بزرگی كرده است. این نشان‌دهنده معرفت باقری است اما چرا او باید این كار را انجام دهد؟ باشگاه این وسط چه‌كاره است؟ اگر علی فاطمی بازیكن خوبی است خب پول قراردادش را بدهند تا بتواند جایی مناسب برای استراحت پیدا كند. اگر هم این‌طور نیست، چرا این بچه‌ را عذاب می‌دهند؟

* ظاهراً مورد تأیید برانكو است. البته علی علیپور هم با وجود متأهل بودن، هنوز مشكل مسكن دارد و نتوانسته آپارتمان مناسبی اجاره كند.

همان كه در دربی گل زد؟!

* درست است. علی علیپور گلزن دربی را می‌گوییم!

بفرمایید! آخر این چه معنایی دارد؟ دوستان نمی‌توانند به گلزن دربی خود برسند و باز هم ... ولش كن این حرف‌ها چه فایده‌ای دارد؟

* فایده‌ای كه ندارد اما به هر حال شما پیشكسوت پرسپولیس هستید و مردم انتظار دارند برخی حقایق را از زبان شما بشنوند.

كدام پیشكسوت! دل خوشی داری ‌ها! وقتی پرسپولیس به بازیكن فعال و امروز خود نمی‌رسد، چه توقعی دارید به حرف من به اصطلاح پیشكسوت توجه كنند؟ بعضی وقت‌ها فكر می‌كنم این بازیكنان امروزی حق دارند كه اول به فكر پول هستند. همین مسائل را می‌بینند یا آینده خودشان را در وجود پیشكسوتان می‌بینند.

* قبول داری كه پرسپولیس برانكو زیبا بازی می‌كند اما نتیجه نمی‌گیرد؟

انصافاً خیلی خوشگل بازی می‌كند. این پرسپولیس تا به حال دچار بدشانسی شده و یكسری اتفاقات جلوی بردهای این تیم را گرفته است. با این حال تیم برانكو مقابل فولاد خیلی خوب بازی كرد ولی به نظر می‌رسد اول باید با حریفان داخلی مسابقه بدهد.

* حریف داخلی؟!

بله، متأسفانه برخی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند و دست‌هایی در كار است تا این تیم نتیجه نگیرد. شما نگاه كنید تا پرسپولیس می‌خواهد روی غلتك بیفتد، ناگهان یك اتفاق جدید می‌افتد. پول نمی‌رسد. تمرین به اعتصاب كشیده می‌شود و ...

* نظرسنجی برنامه 90 را دیدید؟

حق مهدی طارمی بود كه بهترین بازیكن ماه فوتبال ایران شود. البته احسان حاج‌صفی و این پسره مهرداد محمدی بازیكن جوان راه‌آهن فوق‌العاده بودند اما به نظرم عملكرد طارمی زیر سایه نتایج پرسپولیس رفت. حق اوست كه در تیم ملی هم فیكس باشد چون هم سرعت بالایی دارد و هم از تكنیك و شم گلزنی خوبی بهره می‌برد.

* بسیار خب، سؤالات ما به اتمام رسید. در پایان حرف خاصی ندارید؟

نه، خدا آخر و عاقبت پرسپولیس را با این آقایان به‌خیر كند!