اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت فرودگاه مهرآباد به حالت عادی


مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای هواپیماهای این فرودگاه به دلیل طوفان نیفتاده است،‌گفت:‌ از پنج دقیقه پیش پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشته و چند هواپیما در فرودگاه فرود آمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: نصرالله منصوری شیرازی اظهار کرد: با وجود طوفان چند ساعت اخیر در تهران، خوشبختانه هیچ اتفاقی برای هواپیماهای فرودگاه مهرآباد روی نداد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: به هواپیماهای فوکر شرکت هواپیماهای آسمان و ایران‌ایر نیز هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

وی با اشاره به این‌که طوفان باعث شد تا پروازها به سمت فرودگاه‌های آلترناتیو هدایت شود، تاکید کرد: از پنج دقیقه پیش وضعیت پروازها در فرودگاه مهرآباد عادی شده و چند هواپیما در این فرودگاه فرود آمده‌اند.

به گزارش تسنیم، از ساعتی پیش طوفان و گردوغبار شدیدی آسمان تهران را درنوردید. حجم این گرد و غبار در آسمان تهران به‌حدی بالا است که میدان دید را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و آسمان شهر را تا حدی تاریک کرده است.

این در حالی است که صبح امروز سازمان هواشناسی صرفاً از بارش پراکنده باران و رعدوبرق در تهران خبر داده بود.


ویدیو مرتبط :
ظریف پس از بازگشت از ژنو سویس در فرودگاه مهرآباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروازهای مهرآباد به حالت عادی بازگشت


مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به وقفه یک ساعته پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل کاهش دید و شرایط نامساعد جوی گفت: پروازهای فرودگاه مهرآباد پس از یک ساعت به حالت عادی بازگشت و فقط دو پرواز به مقصد تهران به فرودگاه آلترناتیو رفتند.

خبرگزاری تسنیم: رستمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ساعت 18:45 دقیقه امروز( یک‌شنبه) به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در تهران و منطقه مهرآباد پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار وقفه یک ساعته شد.

وی با بیان اینکه پس از یک ساعت یعنی در ساعت 19:45 دقیقه پروازها به حالت نرمال درآمدند، تصریح کرد: در این مدت تدابیری در فرودگاه و برج مراقبت اندیشیده شد و خوشبختانه مشکلی در این زمینه به‌وجود نیامد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: تنها دو پرواز از مبدأ مشهد و یزد به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در فرودگاه آلترناتیو(فرودگاه اصفهان) به زمین نشستند.

رستمی با تأکید براینکه هماهنگی‌های لازم برای بازگشت این دو پرواز به سمت تهران انجام شده است، بیان کرد: تقریبا پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار تأخیر یک ساعته شد و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی در پروازها روی نداد.

وی با تأکید براینکه پروازهای فرودگاه مهرآباد درحال انجام است، گفت: با توجه به اینکه احتمال ادامه وضعیت نامساعد جوی وجود دارد از مسافران تهرانی و شهرستانی خواهش می‌کنیم با تلفن 199 یا 02144665524 تماس حاصل کرده و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.