اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت دژاگه در روز تولدش +عکس


باشگاه فولام سالروز تولد اشکان دژاگه و همچنین بازگشت او به تمرینات تیم را تبریک گفت.

خبرآنلاین: باشگاه فولام سالروز تولد اشکان دژاگه و همچنین بازگشت او به تمرینات تیم را تبریک گفت.

سایت باشگاه فولام ضمن انتشار عکسی از بازگشت دژاگه به تمرین  این تیم، در این رابطه نوشت: «اشکان تولد 27 سالگی‌ات را تبریک می‌گوییم و تبریک بزرگ‌تر برای بازگشت به تمرینات تیم. امیدواریم سال خوبی در زندگی و فصل خوبی در فولام داشته باشی.»

بازگشت دژاگه در روز تولدش +عکس


ویدیو مرتبط :
تقدیم به MASON که چند روز پیش تولدش بود :))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش +عکس



عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش به خاطر سوالاتی که در مورد جاستین بیبر از او پرسیده شد.

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش

 

"سلنا گومز" در حالی تولد 21 سالگی اش را جشن گرفت که حواشی زیادی را به دلیل جدایی اش از جاستین بیبر به همراه داشت. محبوبیت سلنا گومز به خاطر چهره معصوم و صدای زیبایش بسیار زیاد است و همین امر سبب شد تا در روز تولدش خبرنگاران زیادی به صورت آنلاین و حضوری خواستار مصاحبه با او باشند. در این میان اتفاقی که میان او و یک خبرنگار محلی از برنامه ای تلویزیونی رخ داد باعث شد تا او در روز تولدش نیز سوژه رسانه ها باشد.

او که در به صورت آنلاین مهمان یک برنامه تلویزیونی بود بعد از اینکه خبرنگار از او در مورد جاستین بیبر سوال کرد، اندکی سکوت کرده و با حالتی عصبی مصاحبه را نیمه تمام رها کرد.

خشم و عصبانیت سلنا گومز در روز تولدش

 

خبرنگار با اشاره به رفتارهای ناشایست جدید جاستین بیبر از او سوال کرد : با توجه به اینکه شما مدت زمان زیادی را به عنوان دوست نزدیک جاستین در کنارش حضور داشتید آیا مسئله ای در مورد او وجود دارد که ما نمیدانیم و یا متوجه آن نبوده ایم. بعد از مطرح شدن این سوال سلنا مدتی سکوت کرده و با لبخندی عصبی ارتباط را قطع کرد.

 

او در جواب به سوالی که از وی پرسیده شد در ارتباط با اینکه آیا حاضر است مجددا رابطه اش را با جاستین بیبر از نو آغاز کند پاسخ منفی داد و افزود: زمانیکه ما آشنا شدیم من تنها 18 سال سن داشتم و حاضر نیستم تجربه ای را دوبار تکرار کنم.

منبع: گروه خبری پرداد