اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت دوباره «حسنی» به تلویزیون


برنامه «تا همیشه» با حال و هوایی نوستالژیک پنجشنبه (یکم بهمن ماه) به سراغ مهرداد نظری، بازیگر خاطره‌انگیز سال‌های دهه 60 رفته است.

خبرآنلاین: برنامه «تا همیشه» با حال و هوایی نوستالژیک پنجشنبه (یکم بهمن ماه) به سراغ مهرداد نظری، بازیگر خاطره‌انگیز سال‌های دهه 60 رفته است.

 این برنامه با اجرای گیتی خامنه، خاطره کاراکتر محبوب «حسنی» و ماجراهای شیرین او با معلم کلاس اولش؛ «خانم شیرزاد» را برای نسلی زنده می‌کند که مدتهاست با دغدغه‌های بزرگسالی از دوران کودکی فاصله گرفته‌اند.

بازگشت دوباره «حسنی» به تلویزیون

مهرداد نظری پس از بازی در سریال «بوی گل‌های وحشی» در سال 85 در یک فیلم سینمایی به نام «ارثیه پرماجرا» و بعد از آن هم در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش پرداخته است.

«تا همیشه» تلاش دارد تا با بازپخش تصاویر آرشیوی از برنامه‌های قدیمی تلویزیون،‌ کارتون‌های خاطره‌انگیز و پرداختن به بازی و ابزارهای قدیمی و گپ و گفت با چهره‌های آشنا و خاطره انگیز خاطره روزهای خوش گذشته را برای کودکان دیروز زنده ‌کند.

برنامه ترکیبی «تا همیشه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای گیتی خامنه کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که پنجشنبه‌ها ساعت 17 پخش خواهد شد و بازپخش آن جمعه‌ها ساعت 12 و 40 دقیقه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
تلویزیون شهری حرم عبدالعظیم حسنی (ع) تلویزیون شهری شهر ری -

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت دوباره فرزاد حسنی به تلویزیون


گبرلو تصویر فرزاد حسنى را پخش كرد.

پارسینه: گبرلو تصویر فرزاد حسنى را پخش كرد.

هفته گذشته برنامه هفت در اقدامى عجیب و خودسرانه تصویر فرزاد حسنى را از مراسم اهدا نشان درجه یك هنرى به هنرمندان حذف كرد؛این اقدام باعث بالا گرفتن شایعه ممنوع التصویرى فرزاد حسنى شد.

اما در برنامه این هفته گبرلو همان تصاویر را همراه باچهره فرزاد حسنى پخش كرد تا هم شایعه ممنوع التصویرى حسنى برطرف شود وهم شایعه اختلافش با حسنى به نوعى تأیید گردد.

لازم به ذكر است حسنى دو سال پیش در مراسم افتتاحیه فجر با شوخى از گبرلو انتقاد كرده بود و همچنین در روزهاى اخیر از فرزاد حسنی به عنوان جایگزین احتمالی گبرلو نام برده می شود ،گزینه اى كه عملى شدنش بعید به نظر میرسد .