اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت دختر گمشده به آغوش مادر نگران



اخبار,اخبار حوادث ,دختر گمشده

 

اخبار حوادث - بازگشت دختر گمشده به آغوش مادر نگران

دختر جوانی که روز میهمانی خانه‌شان را در جنوب تهران ترک کرده و گم شده بود پس از یک ماه به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

«اعظم» 27 ساله که گویا تحمل شلوغی و میهمانی در خانه‌شان را نداشت در چشم بر هم زدنی رفت و خانواده‌اش را چشم انتظار گذاشت.

 

همه به جست‌وجوی دختر جوان در محله‌شان در حوالی اتوبان بعثت ترمینال جنوب پرداختند اما اثری از وی نبود. بدین ترتیب پلیس با سناریوی مرموز گم‌شدن دختر روبه‌رو شد و بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران دستور داد همزمان با انتشار عکس اعظم در شوک روزنامه ایران تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی برای رازگشایی سرنوشت دختر وارد عمل شوند.

 

مأموران در تحقیقات پلیسی به سرنخ‌هایی رسیدند اما اطلاعات کافی نبود و انتشار عکس تنها روزنه امید برای ردیابی این دختر بود. در این میان خانواده اعظم هم دست از تلاش برنداشتند و در مناطق جنوب تهران با انتشار عکس اعظم به جست‌وجوی وی پرداختند تا اینکه پس  از گذشت بیش از یک ماه با اقدامات ویژه پلیسی آن‌ها توانستند دختر گمشده‌شان را بیابند.

 

مادر اعظم که از پیدا شدن دختر بیمارش خوشحال بود، به شوک گفت: همزمان با تلاش پلیس من و خانواده‌ام همه جا به دنبال ردی از دخترم بودیم، به هر کس که می‌شناختیم می‌سپردیم تا اگر اثری از اعظم پیدا کردند به ما بگویند تا اینکه سرانجام با اقدامات ویژه توانستیم اعظم را پیدا کنیم اما او در حالی پیدا شد که شرایط روحی و جسمی مساعدی نداشت و نمی‌دانست در این مدت کجا بوده است؟! این مادر دلنگران ادامه داد:‌ از زمان گم‌شدن دخترم تا امروز وی 10 کیلو کاهش وزن داشته است و نگران حال اعظم هستیم.

 

بنابر این گزارش، دختر جوان تحت درمان پزشکی قرار دارد تا شرایط روحی و جسمی مساعدش را به دست آورد. پلیس نیز در این رابطه به تحقیقات ادامه می‌دهد تا پرده از زوایای پنهان این پرونده بردارد.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت نوزاد ربوده شده به آغوش مادر



 

  بازگشت نوزاد ربوده شده به آغوش مادر

 

نوزادی که ۴ سال قبل در بوشهر ربوده شده بود، با تلاش مأموران پلیس در شهرستان ورامین از چنگال آدم ربا نجات یافت و به آغوش مادرش بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در سال ۸۶ زنی در بندر عامری از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان استان بوشهر نوزاد دو ماهه ای را به سرقت برد و از بوشهر به ورامین فرار کرد.

رباینده نوزاد با ارتباط دوستی که با مادر فرزند برقرار کرده بود، این نوزاد دو ماهه را با استفاده از غفلت مادرش ربود و به ورامین فرار کرد.

مهدی مبارکی نوزاد ربوده شده اکنون ۴ سال دارد و پس از این مدت به کانون خانواده خود بازگشته است.

تلاش ها برای پیدا کردن این نوزاد دوماهه در این چند سال ادامه داشته و ماموران انتظامی تنگستان و ورامین سرانجام موفق شدند نوزاد را در ورامین در منزل زن مذکور پیدا کنند.

تلاش خبرنگار فارس در بوشهر برای پیگیری بیشتر این خبر بی نتیجه بود و در تماس با فرمانده انتظامی بوشهر وی عنوان داشته که در بوشهر حضور ندارد و پس از تکمیل پرونده و مشخص شدن تمام جزئیات، مشروح آن را اعلام می کند.

این در حالی است که جانشین فرمانده انتظامی بوشهر نیز در تماس های خبرنگار فارس اعلام کرد تا مشخص شدن جزئیات کامل پرونده از تشریح آن خودداری می کند.

متهم دستگیر شده هم اکنون در زندان مرکزی بوشهر به سر می برد.... / خبرگزارى فارس