اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت خواننده معروف پس از سال‌ ها دوری


علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی کشورمان سرانجام بعد از سال‌ها دوری از اجرای زنده، در آخرین روزهای سال 92 در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت می دهد.

خبرگزاری مهر: علیرضا افتخاری خواننده موسیقی ایرانی کشورمان سرانجام بعد از سال‌ها دوری از اجرای زنده، در آخرین روزهای سال 92 در مرکز همایش های برج میلاد کنسرت می دهد.

صدر الدین حسین خانی مدیر موسسه ایران گام و تهیه کننده کنسرت های علیرضا افتخاری  با اعلام این خبر افزود: این کنسرت موسیقی روز 22 اسفند ماه برای اولین بار بعد از مدت ها دوری از اجرای زنده، توسط علیرضا افتخاری برگزار می‌شود. قطعات منتخب آثار این خواننده به تنظیم و سرپرستی حسین پرنیا در مرکز همایش های برج میلاد اجرا می شود.  

وی افزود: در این کنسرت که در دو نوبت در تاریخ یاد شده برگزار خواهد شد قطعات جدید از ساخته های حسین پرنیا با عنوان «پادشاه فصل ها» و قطعه هایی چون سفر کرده، دیدی که رسوا شد دلم، آشفته حالی، کنج تنهایی، آتش کاروان، کودکی، خاطره یک شب، سنگ خارا، بازگشته  بی بی جون، پاییز، بی تو بودن، دوره گرد و پیغام من از آلبوم های جدید و قدیم علیرضا افتخاری اجرا  خواهد شد.

تهیه کننده کنسرت موسیقی علیرضا افتخاری با اشاره به برگزاری تورهای شهرستانی این خواننده خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست هایی که برای حضور این خواننده موسیقی ایرانی در شهرستانها انجام گرفته تلاش می کنیم که بعد از برگزاری کنسرت تهران، اوایل فروردین ماه هم کنسرت های شهرستان این خواننده را آغاز کنیم.

حسین خانی در معرفی گروه نوازندگان کنسرت این خواننده موسیقی ایرانی کشورمان توضیح داد: ناصر رحیمی فلوت، هادی آزرم ویولن، علی رحیمیان ویولن، علیرضا خورشید فر کنترباس، کریم قربانی ویولنسل، پویا خوش آهنگ ویولن، سیامک رئوفی و محمد دلنوازی بربت، سیاوش ظهیرالدینی ویولن آلتو، صاحب کاکاوند تار، همایون پشتدار کمانچه، مجید مظاهر قیچک، حسین پرنیا سنتور و پژمان پرنیا تنبک نوازندگان این کنسرت موسیقایی هستند.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیاگو بعد از یک سال دوری از میادین !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت ملکه سینمای بالیوود بعد از 15 سال دوری از سینما +عکس



این هنرپیشه محبوب و مشهور بالیوودی بیش از 265 فیلم در کارنامه هنری اش دارد و ملکه سینمای بالیوود در دهه های 80 و 90 میلادی محسوب میشود . "سری دیوی" بعد از 15 سال دوری از پرده سینما با یک فیلم به نم "انگلیش -وینگلیش"دوباره به صحنه باز گشته است.

بازگشت ملکه سینمای بالیوود

این هنرپیشه 49 ساله میگوید.: کارهای زیادی برای انجام دادن مانده است . برای یک هنرمند پایانی وجود ندارد وهنوز کارهای خوب من در راه است. کاراکترهای زیادی وجود دارد که دوست دارم درآنها ایفای نقش کنم.

او در این فیلم نقش یک زن هندی خانه دار را دارد که به امریکا مهاجرت کرده و سعی دارد با مشکل تفاوت زبانهای دو کشور کنار بیاید.

وی همسر کارگردان و تهیه کننده معروف "بونی کاپور" است و میگوید هرگز قصد ندارد کارگردانی را تجربه کند. این زوج دارای دو دختر 12 و 15 ساله هستند . او در مصاحبه جنجالی اش از کار سلمان خان و شاهرخ خان به عنوان ستاره های گیشه پسند صنعت بالیوود تقدیر کرده است . وی میگوید: هرگز فکر نمیکنم که سالها از سینما دور بوده ام .من آمدنم را یک بازگشت نمیدانم. حتی زمانیکه تصمیم گرفتم دیگر فعالیت نکنم هوادارانم پیوسته میپرسیدند که چه زمانی دوباره مرا خواهند دید. من همیشه در قلب آنها زنده هستم و تا آن زمان دوری از سینما برای من بی معناست.

او راز جوان ماندنش را شادی میداند و میگوید عشق به من انرژی میدهد . هیچ رازی وجود ندارد آنچه در درون یک انسان میگذرد در چهره اش منعکس میشود . برای جوان ماندن کافی است شاد و مثبت اندیش بود./گروه خبری پرداد