اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت خبرساز بابک رادمنش


در صورت اخذ مجوزهای نهایی، آلبوم «عزیز من» با آهنگسازی بابک رادمنش و صدای سینا بهداد در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.

تماشا: در صورت اخذ مجوزهای نهایی، آلبوم «عزیز من» با آهنگسازی بابک رادمنش و صدای سینا بهداد در بازار موسیقی کشور منتشر می شود. چند ماهی از انتشار خبرهای درگوشی در رابطه با میل و اشتیاق حضور مجاز بابک رادمنش (آهنگساز، ترانه سرا و خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران) و سینا بهداد در بازار موسیقی داخل ایران می گذرد و در این مدت موضوع از سرگیری فعالیت های این آهنگساز و خواننده در داخل کشور، هرگز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده بود تا اینکه بهداد این خبر را تایید و از تلاش این خواننده و آهنگساز برای دریافت مجوز جهت انتشار آلبوم «عزیز من» در داخل ایران خبر داد.

 بهداد با اعلام حضورش در ایران درباره این موضوع گفت: «به یاد شعر کوچ بنفشه ها از استاد شفیعی کدکنی افتادم با صدای ماندگار زنده یاد فرهاد. ای کاش آدمی وطنش را همچون بنفشه ها می توانست با خود ببرد هر جا که خواست؛ چه جایی و چه چیزی بهتر است از وطن بودن در کنار مردم خوب و مهربان ایران؟

بازگشت خبرساز بابک رادمنش

خوشبختانه در چند سال گذشته موسیقی داخل کشور پیشرفت های فراوان و چشمگیری داشته و بسترهای بهتری برای پیشرفت جوانان علاقمند به موسیقی توسط مسئولان امر تدارک دیده شده که همین مسئله من را بر آن داشت تا تصمیم خودم را برای حضور در ایران بگیرم و با توصیه های استاد عزیزم بابک رادمنش تصمیم به ادامه فعالیت های هنری ام در داخل کشور گرفتم.»

او در ادامه صحبت هایش درباره قطعه ای که اخیرا با همراهی بابک رادمنش برای زلزله زده های آذربایجان اجرا کرده بود هم توضیح داد و افزود: «اولین روزهای بعد از زلزله تماسی را دریافت کردم از مدیر برنامه هایم، صدایش بغض آلود بود. عکسی دیده بود از دختر بچه 3، 4 ساله ای که ضبط صوت قدیمی پدرش را روی آوارهای خانه اش با لبخندی پر از احساس در آغوش کشیده بود، ضبطی که شاید تنها یادگار پدر بود. هنر زیباست، موسیقی با آدم حرف می زند احساس را تکان می دهد و «باران گریه» اثر ماندگار استاد رادمنش تنها کاری بود که از دست ما برای زلزله زدگان آذربایجان ایران بر می آمد که البته مورد استقبال مخاطبان هنردوست داخل و خارج از کشور هم قرار گرفت.

سینا بهداد همچنین از اجرای قطعه ای با مضمون «وطن» در آلبوم «عزیز من» خبر داد و گفت: «شاید «ستاره های غربت» حرف دل خیلی از هموطنان خارج از کشور باشد، امیدوارم بعد از انتشار این کار بتوانیم بیشتر در موردش صحبت کنیم.»

لازم به ذکر است که سینا بهداد شاگرد بابک رادمنش (پدر سامی یوسف مطرح ترین خواننده مسلمان و بین المللی) و از خواننده های خوش صدا و آینده دار موسیقی پاپ ایران است که پیش بینی می شود با حمایت رادمنش و انتشار آلبوم «عزیز من» که از ترانه ها و ملودی های سنگین، عمیق، قوی و با مفهوم این استاد موسیقی ایران بهره می برد. در این آشفته بازار موسیقی پاپ داخل کشور حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
بابک رادمنش مسافر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همخوانی سامی یوسف و بابک رادمنش در آلبوم «سلام»



 آرتین ولی الهی: جدیدترین آلبوم «سامی یوسف»، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز ایرانی الاصل مقیم بریتانیا، منتشر شد. این آلبوم که «سلام» نام دارد، شامل 16 قطعه بوده و به زبانهای انگلیسی، عربی، فارسی و ترکی اجرا شده است. شرکتETM International چهارمین آلبوم این هنرمند مسلمان را منتشر کرده است.

 

همخوانی سامی یوسف و بابک رادمنش

سامی یوسف یکی از دو فرزند استاد «بابک رادمنش» ترانه سرا و موزیسین صاحب نام ایرانی است. سامی همیشه از معرفی پدرش طفره می رفت و به دلایل نامعلومی هیچ گاه نام او را به زبان نیاورد. اما در آلبوم جدیدش یک قطعه که با هم خوانی پدر ساخته شده، گنجانده است. این قطعه «سرزمین خشک» نام دارد و موسیقی آن را سامی یوسف ساخته است. کلام انگلیسی آن سروده یWill Knox است و بخش فارسی آن نیز توسط استاد رادمنش سروده شده است.

 

ساخته های بابک رادمنش، همواره آثاری فاخر و غالباً دارای فضای معنوی و عرفانی بوده اند و قطعاً همین امر موجب گرایش فرزند او به سوی موسیقی مذهبی شده است. سامی یوسف (سیامک رادمنش) اکنون هنرمندی صاحب نام است و در نقاط مختلف دنیا و به ویژه در کشورهای اسلامی طرفداران زیادی دارد. او کنسرتهای موفقی نیز در چندین کشور دنیا تجربه کرده است. The Source، Forgotten Promises و Wherever You Are، سه آلبوم قبلی سامی یوسف بوده اند. سامی در آثار پیشینش از ملودی های فولکلور ایرانی استفاده کرده بود و در این آلبوم نیز در چند قطعه به وضوح از ملودی های آشنای ایرانی تأثیر گرفته است.

 

گفتنی است مجله ی تایم سامی یوسف را «بزرگترین ستاره ی راک اسلام» دانسته و مجله ی گاردین نیز او را «ستاره راک مقدس» لقب داده است.

 

قطعه ی «سرزمین خشک» با صدای سامی یوسف و بابک رادمنش را در ادامه از «موسیقی ما» دانلود کرده و گوش کنید./موسیقی ما