اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت جنیفر لوپز به «امریکن آیدل»


جنیفر لوپز برای فصل سیزدهم "امریکن آیدل" جزو داوران این برنامه خواهد بود و در این مورد با تهیه کنندگان آن به توافق رسیده است.

 
 
 
 
 صبح بخیر: جنیفر لوپز برای فصل سیزدهم "امریکن آیدل" جزو داوران این برنامه خواهد بود و در این مورد با تهیه کنندگان آن به توافق رسیده است.

کیت اربن نیز داور دیگری است که برای این فصل با او توافق شده است و مجریگری این فصل را قطعاً رایان سیکرست بر عهده خواهد داشت. صندلی داور سوم هنوز خالی است و البته می گویند ویلیام در لیست تهیه کنندگان در رده بالایی قرار دارد.


جزئیات قرارداد لوپز هنوز مشخص نیست ولی ظاهراً دستمزد او در حدود دستمزد قبلی اش یعنی 15 میلیون دلار خواهد بود. لوپز و آیدل برای هم پرفایده بودند. در تابستان 2010 که لوپز به آیدل پیوست، شهرت و محبوبیت او خیلی بیشتر شد.


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنیفر لوپز برنامه "امریکن آیدل " را ترک می کند !



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جنیفر لوپز برنامه "امریکن آیدل " را ترک می کند !         

جنیفر لوپز که از سال ۲۰۱۰ در برنامه "امریکن آیدل" به عنوان داور فعالیت کرده است ، این برنامه که در واقع یک رقابت واقعی بین استعدادهای جوان است را تر ک می کند.

این ستاره بزودی با رایان سکرست ، رندی جکسون و استیون تیلور و سایر همکاران خود در این برنامه، خدا حافظی خواهد کرد.

یک منبع خبری به "یواس ویکلی" گفت:" جنیفر در حال حاضر برنامه کاری بسیار فشرده ای دارد و کارهای زیادی باید انجام دهد."

"او از اینکه نمیتواند در این برنامه باقی بماند خیلی ناراحت است و افسوس می خورد . حضور در این برنامه یک تجربه فوق العاده عالی برای او بود و همیشه برای کاری در این برنامه انجام داده سپاسگزار خواهد بود."

لوپز که مادر دو فرزنددو قلو با نامهای مکس و امی است بزودی همراه انریکه ایگلسیاس یک تور مشترک برگزار خواهد کرد و به ۲۰ شهر در ایلات متحده و کشورهای دیگر آمریکای شمالی سفر خواهد کرد اما برخی از برنامه های این تور با تاریخ ضبط برنامه امریکن آیدل تداخل دارد. علاوه بر این ، جنیفر در حال ضبط کردن یک آلبوم جدید است و در همین حال قرار است با چند پروژه سینمایی از جمله" عصر یخبندان ۴" نیز همکاری کند./پرتال آفتاب