اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت جت لی با «لیگ خدایان»


تازه ترین فیلم جت لی بازیگر رزمی کار هنگ کنگی به نام «لیگ خدایان»، هم زمان با سینماهای چین و هنگ کنگ، در آمریکای شمالی هم اکران عمومی می شود.

جام جم: تازه ترین فیلم جت لی بازیگر رزمی کار هنگ کنگی به نام «لیگ خدایان»، هم زمان با سینماهای چین و هنگ کنگ، در آمریکای شمالی هم اکران عمومی می شود.

جت لی با فیلم« لیگ خدایان » به سینما باز می گردد

 این اکشن فانتزی و ماجراجویانه با کمک متخصصان جلوه های کامپیوتری فیلم های «کتاب جنگل» و «ارباب حلقه ها» ساخته شده است.

جلوه های ویژه و پیشرفته کامپیوتری نقش مهمی در داستان و ماجراجویی های آن دارد و تعدادی از صحنه های فیلم هم، انیمیشنی هستند.

داستان فیلم در باره گروهی از قهرمانان استثنائی و افسانه ای است که با تعدادی از شخصیت های شرور و بدطینت شهر، به مبارزه برمی خیزند.

رهبری این گروه از قهرمانان را جت لی به عهده دارد. او در کنار بهره گیری از تکنیک های پیشرفته کامپیوتری، از هنرهای رزمی خود نیز کمک می گیرد تا با کاراکترهای منفی مقابله کند.

کوآن ژو که خودش از تکنسین های جلوه های ویژه کامپیوتری است، امر کارگردانی «لیگ خدایان» را انجام داده است. فیلم نامه فیلم براساس داستان یک نوول کلاسیک و پرخواننده چینی نوشته شده است.

به نوشته امپایر آنلاین، این فیلم یکی از کارهای پرهزینه سال 2016 صنعت سینمای چین است و برای تولید آن، 300 میلیون دلار چینی خرج شده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما در چین نه تنها برای آن پیش بینی فروش بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماهای چین می کنند، بلکه عقیده دارند تماشاگران آمریکایی هم استقبال خیلی خوبی از آن خواهند کرد.

حضور جت لی در نقش اصلی این فیلم، یکی از عوامل مهم برای جذب تماشاگران انگلیسی زبان در کشورهای مختلف است. تماشاگران غیر چینی، او را به دلیل بازی در تعدادی فیلم مطرح هالیوودی به خوبی می شناسند.


ویدیو مرتبط :
جت لی و تقلید از بروس لی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است



 

 

ابراهیم زاده پس از بازگشت از توكیو: آسیا را فراموش کردیم،حواس‌مان به لیگ ایران است

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان دو روز پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بازهم معتقد است که بازیکنان تیمش بازی قابل قبولی ارایه دادند.

منصور ابراهیم زاده پس از بازگشت از توکیو اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. هم اکنون دو روز از بازی فینال می گذرد و برخی شرایط و زوایا را بهترمی بینم، اما باز هم می گویم که بازیکنان ذوب آهن خوب بازی کردند و روی اشتباه گل خوردیم و از فرصت هایمان استفاده نکردیم.

وی افزود: قاعده فوتبال این است که اگر گل نزنی، گل می خوری. باید اشتباهات را به کمترین حد خود برسانیم و در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا با تلاش و جدیت بیشتر نتایج بهتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان این که تیم ذوب آهن از همه لحاظ خوب است، گفت: ما بازیکنان، کادر فنی، کادر مدیریتی و تماشاگران بسیار خوبی داریم که همشه با هم هستند. به واسطه همین یکی بودن است که توانستیم در لیگ قهرمان آسیا نایب قهرمان شویم.

وی ادامه داد: کره‌ای‌ها با زیرکی دیدار فینال را بردند. باید از تجربه لیگ قهرمانان را در بازی های بعدی در لیگ ایران وهمچنین لیگ قهرمانان فصل بعد استفاده کنیم. بازیکنانم باید خودشان را پیدا کنند که توانایی وپتانسیل زیادی دارند.

ابراهیم زاده گفت: باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کرده و تجارب آن مسابقات مهم را در لیگ ایران به کار بگیریم. از این به بعد باید تمام حواس‌مان به لیگ ایران و حفظ صدرنشینی باشد که بسیار با اهمیت است. باید با روحیه و جدیت بیشتری نسبت به قبل کارها را ادامه دهیم و موفقیت های بیشتری به دست آوریم.