اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت جباری به استقلال؟


معلوم نیست این خبر تا چه اندازه صحت داشته باشد اما هر چه باشد طرفداران استقلال از آن استقبال کرده اند.

قدس آنلاین: در روزهایی که استقلال خلا یک هافبک طراح و بازیساز را به شدت احساس می کند،خبری که ساعاتی قبل روی صفحه فیس بوک قرار گرفت، می تواند امیر قلعه نویی را خوشحال ترین مربی ایران کند.

یکی از سایتهای منتسب به باشگاه استقلال خبر داده که مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر از بازی در این کشور خسته شده و گفته که می خواهد به استقلال برگردد. معلوم نیست این خبر تا چه اندازه می تواند صحت داشته باشد اما فعلا که استقلالی ها از آن استقبال کرده اند چرا که با بازگشت مجتبی جباری قطعا بخشی از مشکلات این تیم در میانه میدان حل خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
وحیدطالبلو،به استقلال بازگشت..صاحبخانه،به خانه بازگشت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از بازگشت ناگهانی جباری به استقلال تا تمدید قرارداد زاید/آخرین روز مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر



از بازگشت ناگهانی جباری به استقلال تا تمدید قرارداد زاید/ آبی‌ها در انتظار نكونام و مجیدی

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در حالی روز گذشته تمام شد كه در آخرین روز استقلال پر سر و صدا ترین تیم بود.

در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، هیات فوتبال استان تهران بازیكنان زیادی را به خود دید كه در این میان استقلال به همراه راه آهن روز شلوغی را پشت سر گذاشتند.

شاید مهم‌ترین اتفاق روز پنجشنبه تمدید قرارداد مجتبی جباری با استقلال بود. در حالی كه گفته می‌شد این بازیكن با قلعه‌نویی و فتح الله زاده به توافق نرسیده و در فصل جدید راهی تراكتورسازی خواهد شد، شماره 8 جنجالی استقلال به ناگهان با حضور در هیئت فوتبال تهران قراردادش را با آبی‌ها ثبت كرد و در مصاحبه خود پس از ثبت قرارداد هم گفت این یكی از بهترین‌ قراردادهای عمرم بود!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

البته شواهد حاكی از آن بود كه جباری حتی بلیت هواپیما برای سفر به تبریز را هم آماده كرده و به طور كاملا ناگهانی و در لحظات آخر با استقلالی‌ها به توافق رسیده است. این موضوع وقتی عجیب تر می‌شود كه بدانیم فتح‌الله زاده روز پنجشنبه در آخرین مصاحبه خود گفته بود: من به اندازه کافی برای جباری وقت گذاشتم. الان هم اعلام می‌کنم که در مذاکرات با او به نتیجه نرسیدیم.او بازیکن من بوده است اما حالا می‌توانم بگویم که او را نمی خواهم. یعنی جباری در تیم فصل آینده استقلال جایی ندارد!

 

از بازگشت جباری به استقلال كه بگذریم دیگر اتفاق عجیب روز پایانی فصل نقل و انتقالات به فسخ قرارداد ایمان مبعلی با استقلال مربوط می‌شد. مبعلی كه از چند هفته پیش با استقلال به توافق رسیده بود و در تمرین‌های پیش فصل تیم امیر قلعه‌نویی هم شركت كرده بود، پنجشنبه با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را با آبی‌ها فسخ كرد و به پیكان تهران پیوست. پیش از این هم در ظهر پنجشنبه محمد محمدی دروازه بان استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ كرده بود وبه جمع شاگردان علی دایی در راه آهن پیوسته بود تا یك جای خالی برای جانواریو باقی بماند. به نظر می‌رسد جذب جانواریو و جباری بیش از اندازه برای مدیران استقلال اهمیت داشته چرا كه آنها حاضر شدند دو بازیكن خوب مثل محمدی و مبعلی را واگذار كنند. هر چند در این میان نباید از تاثیر نبودن جباری در استقلال و به وجود آمدن حاشیه های احتمالی پس از این موضوع برای آبی‌ها گذشت.

 

البته استقلالی‌ها قصد داشتند در آخرین روز فصل نقل و انتقالات دو بمب دیگر هم منفجر كنند اما موفق نشدند، هرچند كه آنها برای انجام این كار هنوز وقت دارند. امیر قلعه‌نویی در چرخشی 180 درجه‌ای از مواضع قبلی‌اش خواهان حضور فرهاد مجیدی در استقلال شده بود اما تا آخرین لحظات شب گذشته خبری از مجیدی نشد. همچنین استقلالی‌ها هنوز منتظر مشخص شدن وضعیت جواد نكونام هستند تا او را به تیم خود اضافه كنند. استقلال هنوز برای جذب این دو بازیكن فرصت دارد و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

در اردوگاه رقیب دیرینه استقلال هم روز پنجشنبه دو مهاجم قراردادشان را با پرسپولیس تمدید كردند. ایمون زاید مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس و همچنین روح الله سیف‌اللهی دو بازیكنی بودند كه با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید كردند. سایر بازیكنان پرسپولیس پیش از این قرارداد خود را ثبت كرده بودند.

 

همچنین پنجشنبه 22 بازیكن راه آهن همزمان در هیئت فوتبال حضور یافته و قرارداد خود را با این تیم ثبت كردند. پیروز قربانی، بهادر عبدی، فرشید كریمی، محمد محمدی، فیض علی حسینی، میرهانی هاشمی، ابراهیم كریمی، حامد نورمحمدی، امیر طهمورث، حسین كعبی، فرزاد آشوبی، حسین پاشایی، علی غلام، محمدرضا مامانی، بهشاد یاورزاده، ایمان رزاقی راد، جهانگیر عسكری، علیرضا عباس فرد، مهرداد كفشگری، محمد رجب زاده، ‌نادر هوشیار و علیرضا حیدری این 22 بازیكن بودند.

احمد آل نعمه نیز قرارداد خود را با نفت تهران به ثبت رساند./ایسنا