اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت توفیقی و میلی منفرد به وزارت علوم


رضا فرجی دانا با صدور احکام جداگانه ای مجتبی صدیقی - عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به سمت معاون خود و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: رضا فرجی دانا با صدور احکام جداگانه ای مجتبی صدیقی - عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را به سمت معاون خود و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

پیش از این محمود ملاباشی این سمت را بر عهده داشت.

بر اساس حکم وزیر علوم، جعفر میلی منفرد عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر که به عنوان نخستین گزینه پیشنهادی وزیر علوم دولت یازدهم که در مجلس رای نیاورد به جای حسین نادری منش به سمت معاون آموزشی وزارت علوم منصوب شد.

همچنین سعید سمنانیان با حکم فرجی دانا در سمت معاون وزیر علوم و رئیس مرکز هیأتهای امنا و هیأتهای ممیزه مرکزی وزارت علوم منصوب شد.

پیش از این مهدی ایرانمنش این سمت را بر عهده داشت.

 محمود صادقی - عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس نیز در سمت مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز پاسخگویی به شکایات و مرکز ارزیابی عملکرد وزارت علوم منصوب شد که پیش از این حاجی زاده در این سمت فعالیت می کرد.

وزیر علوم همچنین طی حکمی علی مقاری را به سمت رئیس مرکز جذب وزارت علوم منصوب کرد که پیش از این محمدرضا مردانی این سمت را بر عهده داشت.

مقاری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است.

جعفر توفیقی نیز در سمت مشاور عالی وزارت علوم، منصوب شد.


ویدیو مرتبط :
جعفر میلی منفرد : نطق دفاعیه برای وزارت علوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بعد از توفیقی، میلی منفرد هم به وزارت علوم بازگشت



وزارت علوم , انتصابات در وزارت علوم

6 انتصاب در وزارت علوم/بعد از توفیقی، میلی منفرد هم به وزارت علوم بازگشت

رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی احکامی جداگانه مشاور عالی وزیر، معاون آموزشی، رییس سازمان امور دانشجویان، رییس مرکز هیات‌های امناء و هیات‌های ممیزه مرکزی و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم و رییس مرکز جذب وزارت علوم را منصوب کرد.

فرجی دانا طی حکمی جعفر میلی منفرد را به سمت معاون آموزشی وزارت علوم منصوب کرد که پیش از این حسین نادری منش این سمت را در اختیار داشت.

میلی منفرد در ابتدای دولت یازدهم به عنوان گزینه وزارت علوم به مجلس معرفی شد که نتوانست رای اعتماد بگیرد.

همچنین مجتبی صدیقی با حکم وزیر به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان جایگزین محمود ملاباشی شد.

بر اساس این گزارش دکتر سمنانیان که پیش از این در سال‌های گذشته ریاست دانشگاه تربیت مدرس را بر عهده داشت، با حکمی از سوی فرجی دانا به عنوان مشاور وزیر و رییس مرکز هیات‌های امناء و هیات‌های ممیزه مرکزی وزارت علوم منصوب شد.

همچنین دکتر محمود صادقی به عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم جایگزین حاجی زاده شد.

وزیر علوم همچنین طی حکمی علی مقاری را به سمت رییس مرکز جذب وزارت علوم منصوب کرد.

دکتر جعفر توفیقی نیز صبح امروز با تایید فعالیت خود به عنوان مشاور عالی وزیر علوم، گفت: با صحبت‌هایی که از چند روز پیش با دکتر فرجی دانا داشتیم، قرار شد به عنوان مشاور عالی وی در وزارت علوم همکاری کنم.

/ایسنا