اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت ترکی بعد از قهر 86 روزه


محسن ترکی بعد از 86 روز در لیگ برتر داوری خواهد کرد. ترکی برای قضاوت بازی حساس فولاد – استقلال در اهواز انتخاب شده و امروز این بازی را سوت می زند.

روزنامه تماشا: محسن ترکی بعد از 86 روز در لیگ برتر داوری خواهد کرد. ترکی برای قضاوت بازی حساس فولاد – استقلال در اهواز انتخاب شده و امروز این بازی را سوت می زند. آخرین داوری ترکی در لیگ برتر به بازی استقلال و راه آهن برمی گردد. بازی هفته بیست و پنجم که اعتراض دایی به ترکی سبب شد که این داور بین المللی از داوری خداحافظی کند.

او با خداحافظی خود نارضایتی اش را از وضعیت داوران و اعتراضات به داوری نشان داد. با وجود اینکه در نامه خداحافظی او آمده بود که در بازی های داخلی و خارجی سوت نخواهد زد ترکی در این مدت در بازی های لیگ قهرمانان که به او داوری داده شده قضاوت کرده است.

بازگشت ترکی بعد از قهر 86 روزه

این بار اما خداحافظی او دوام بیشتری داشت. او یک بار هم بعد از بازی تراکتورسازی – استقلال در تبریز در لیگ سال قبل اعلام کرده بود که دیگر داوری نخواهد کرد.

 ترکی بعد از آن بازی و به دلیل اشتباهاتش زیر فشار شدیدی قرار داشت. محرومیت 4 جلسه ای ترکی بعد از این بازی که تمام شد، به رغم اعلام خداحافظی به لیگ برتر بازگشت و بازی ملوان و شهرداری تبریز را داوری کرد.

ترکی حالا بعد از خداحافظی دوم خود هم به میادین بازخواهد گشت و این بار دوباره داوری بازی استقلال را برعهده خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازگشت نویدکیا به سپاهان بعد از قهر طولانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قهر ترکی ادامه دارد/ تا دایی و قربانی عذر خواهی نکنند بر نمی‌گردم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قهر ترکی ادامه دارد/ تا دایی و قربانی عذر خواهی نکنند بر نمی‌گردم

لیگ برتر - محسن ترکی تهدید کرده که در رقابت‌های آسیایی هم قضاوت نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، محسن ترکی حتی پس از برگزاری جلسه دپارتمان داوری و مخالفت با کناره‌گیری‌اش از دنیای داوری، اعلام کرد تا زمانی که علی دایی و پیروز قربانی به خاطر رفتار ناشایست‌شان عذر خواهی نکنند حاضر نیست تا در لیگ برتر سوت بزند.

در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که از این پس توهین به داورها یک تا سه جلسه محرومیت را به همراه دارد، اما حتی این قانون هم باعث نشده تا محسن ترکی از تصمیمی که گرفته منصرف شود. 

قرار بود تا برای قضاوت در بازی‌های این هفته ابلاغیه‌ای برای ترکی ارسال شود تا او یکی از رقابت‌ها را قضاوت کند اما این داور بین‌المللی ایران اعلام کرده که نه تنها در لیگ ایران قضاوت نمی‌کند، بلکه برای قضاوت‌هایش در آسیا هم بهانه‌ای جور می‌کند تا کلا نقشی در دنیای داوری نداشته باشد. حرف ترکی این است که باید علی دایی و پیروز قربانی به خاطر اتهاماتی که به او زده‌اند عذرخواهی کنند. او روی تصمیمی که گرفته مصر است و قطعا تا زمانی که این اتفاق نیفتد محسن ترکی به دنیای داوری بازنمی‌گردد./خبرآنلاین