اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازگشت «آیت الله» منتظری به کیهان!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روزنامه کیهان که در نوشته‌های خود از به کار گیری لفظ «آیت الله» برای مرحوم آیت الله حسینعلی منتظری  می‌پرهیزد پس از چند سال این  شیوه را در یادداشت روز شماره امروز خود ( سه شنبه 19 آبان 1394) به کار نبرد و در مطلبی با عنوان «نوکشمیری ها» از تعبیر «آیت الله منتظری» استفاده کرده است.

  هر چند این عبارت در نگاه اول عادی به نظر می‌رسد اما هنگامی به چشم می‌آید که با قبل از آن و طی سال‌های گذشته مقایسه شود.

  زیرا کیهان همواره درباره او یا تعابیر تحقیر آمیز مانند «شیخ ساده لوح» یا نام خانوادگی بدون لقب مذهبی را به کار می‌برد و در بهترین حالت «آقای منتظری» می‌آورد و این که در یادداشت رسمی - که حکم سرمقاله را برای کیهان دارد - «آیت الله منتظری» بنویسد و صفات و اتهامات را در پی آن نیاورد قابل توجه است.

  یادداشت روز مورد اشاره را البته نه حسین شریعتمداری که محمد ایمانی نوشته است.

 

اخبار سیاسی - عصرایران

 


ویدیو مرتبط :
آیت الله منتظری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وصیت آیت الله منتظری به پسرش



 

وصیت منتظری به پسرش

 

 

احمد منتظري: پدرم از من خواست تشييع جنازه به هيچ وجه سياسي نشود . فرزند آيت‌الله منتظري گفت: پدرم از من خواسته است که تشييع جنازه وي به هيچ وجه حالت سياسي پيدا نکند.

 

 

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، احمد منتظري همچنين به برخي از مسوولان استاني که در بيت مرحوم منتظري حاضر بودند، گفت: حضرات آيات اميني و مسعودي خميني توليت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ظهر امروز در بيت آيت‌الله منتظري حاضر شدند و حامل پيام تسليت بوده‌اند.

 

 

آيت الله اميني در ساعات نخست صبح امروز نيز به دفتر آيت‌الله منتظري رفته بود.