اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازنشستگی فرهنگیان با ۲۵ سال خدمت



اخبار,اخبار اجتماعی ,بازنشستگی فرهنگیان

وی افزود: به دلیل بروز مشکلات مالی آموزش و پرورش در سال 93 این وزارتخانه 100 میلیارد تومان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است که در چند روز آینده پرداخت می‌شود.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: فرهنگیان با ۲۵ سال خدمت می توانند بازنشسته شوند.

محمد بطحایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود‌: با درخواست بازنشستگی معلمان مازاد و فرهنگیانی که  کسر ساعت خدمتی دارند و آموزش وپرورش نیاز به فعالیت آن ها ندارد موافقت می شود.

وی گفت: فرهنگیان زن سرپرست خانوار و فرهنگیانی که بیماری های صعب العلاج دارند برای بازنشستگی پیش از موعود در اولویت هستند.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:‌ فرهنگیان می توانند درخواست بازنشستگی پیش از موعود خود را به اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود ارائه کند تا به درخواست آن ها رسیدگی شود.

بطحایی گفت: تاکنون به غیر از موارد نادری که نیاز ویژه به ماندن فرهنگیان در آموزش و پرورش بوده با درخواست بازنشستگی پیش از موعد 4 هزار نفر از فرهنگیان موافقت شده است.

وی از تغییر بیمه طلایی فرهنگیان در سال 94 نیز خبر داد و افزود: اردیبهشت امسال چهار بسته بیمه ای با شرایط متنوع جایگزین بیمه طلایی فرهنگیان می شود.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حق سهم پرداختی فرهنگیان در هر یک از چهار بسته بیمه ای متفاوت است و فرهنگیان می توانند بر اساس نوع خدمات درمانی که در هر بسته ارائه می شود نوع بسته بیمه خود را انتخاب کنند.

بطحایی گفت‌: در یکی از بسته های بیمه ای خدمات عینک و دندانپزشکی برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به دلیل بروز مشکلات مالی آموزش و پرورش در سال 93 این وزارتخانه 100 میلیارد تومان به شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بدهکار است که در چند روز آینده پرداخت می‌شود.

معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس قراردادی که سال گذشته با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ بسته شده است این شرکت بیمه ای ملزم به ارائه خدمات بستری و کلینیکی به فرهنگیان تا پایان اردیبهشت خواهد بود.

وی همچنین از پرداخت 22 میلیارد تومانی مطالبات بیمه ای فرهنگیان به شرکت بیمه ایران که شرکت بیمه عامل بیمه طلایی فرهنگیان در سال‌های گذشته بود خبر داد و افزود:‌ فرهنگیانی که بالای یک میلیون تومان برای خدمات بیمارستانی و درمان پرداخت کرده اند و هزینه‌آن را هنوز دریافت نکرده اند می توانند با ارائه مدارک پزشکی هزینه پرداختی را دریافت کنند.


اخبار اجتماعی - واحد مرکزی


ویدیو مرتبط :
بازنشستگی بعد از 300 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال جاری



شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان,کارت بیمه طلایی فرهنگیان,شرایط بازنشستگی فرهنگیان
شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان در سال جاری

وزیر آموزش و پرورش شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان را اعلام کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان طبق قانون بودجه که ابلاغ شد. خانم هایی که بیست سال و آقایانی که 25 سال سابقه خدمت داشته باشند و درخواست بازنشستگی پیش از موعد دارند در صورتی که رئیس منطقه تشخیص دهد این امکان برای آن ها وجود دارد اما 5 سال سنوات ارفاقی شامل آن ها نمی شود.

وی همچنین در خصوص کارت بیمه طلایی فرهنگیان گفت: شرایط بازنشستگی به کلیه فرهنگیان رسیده است.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام دانش آموزان نیز اعلام داشت: ثبت نام ها تمام شده اما اگر در منطقه دانش آموزی از ثبت نام جا مانده باشد ثبت نام انجام می شود./باشگاه خبرنگاران