اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازشدن پای ورزشکار بدنسازی به پارتی‌های شبانه!



اخبار,اخبار اجتماعی , مصرف مشروبات الکلی

كم‌كم ملاقات‌های ما به محافل شبانه و خصوصی رسید و اصلا نمی‌دانستم پا در چه مسیری گذاشتم؛ فرشید مرا به پارتی‌های شبانه می‌برد و در این جشن‌ها و پارتی‌ها مصرف مشروبات الكلی، استفاده از داروهای نیروزا و مشاهده فیلم‌های مبتذل و مستهجن مسیر مرا كاملا تغییرداد تا جایی‌كه یك‌دفعه چشم باز كردم....

مدتی پیش برای ورزش كردن به باشگاه بدن‌سازی رفتم و برنامه‌ریزی كردم كه هفته‌ای سه روز به باشگاه بروم؛ با روحیه‌ای عالی و پرانرژی در باشگاه مشغول ورزش بودم؛ یك روز جوانی با ظاهری شیك و خوش هیكل به نام فرشید كنارم آمد و دوستی من و او از همان جا آغاز شد.

ملاقات‌ها و گفتگوهای ما كم‌كم به بیرون از باشگاه و به محفل خصوصی رسید تا جایی كه یك روز مرا به بیرون از شهر به منظور گردش و تفریح دعوت كرد و من هم پذیرفتم.

روز قرار با خودرو فرشید به خارج از شهر رفتیم و در یك منطقه كوهستانی چادر زدیم؛ فرشید مشغول آماده كردن جوجه كباب شد؛ من هم رفتم به او كمك كنم كه وجود دو بطری مشروب در بین وسایل همراهش نظرم را به خود جلب كرد.

بعد از خوردن ناهار، فرشید بطری مشروب را باز كرد و به من تعارف زد؛ هرچه گفتم من اهل این كارها نیستم قبول نكرد و سرانجام به اصرار و پیشنهاد او من هم كمی از آن را خوردم.

كم‌كم ملاقات‌های ما به محافل شبانه و خصوصی رسید و اصلا نمی‌دانستم پا در چه مسیری گذاشتم؛ فرشید مرا به پارتی‌های شبانه می‌برد و در این جشن‌ها و پارتی‌ها مصرف مشروبات الكلی، استفاده از داروهای نیروزا و مشاهده فیلم‌های مبتذل و مستهجن مسیر مرا كاملا تغییر داد تا جایی‌كه یك‌دفعه چشم باز كردم و دیدم در دام یكی از باندهای فساد گرفتار شده‌ام و بدون اینكه بخواهم در راه و مسیری كه آنها می‌خواستند قدم برمی‌داشتم.

من كه 17 سال بیشتر نداشتم و زندگی تلخ پدر و مادرم همیشه باعث سرافكندگی‌ام بود با تلاش خود و دلسوزی مادرم توانسته بودم جزو شاگردان اول مدرسه باشم اما حالا به یكی از تنبل‌ترین و ضعیف‌ترین دانش آموزان تبدیل شده بودم؛ روحیه ام به شدت خراب شده بود و نمی دانستم چطور از این دام شیطانی رهایی پیدا كنم.

با اظهارات این پسر جوان كه به اداره امنیت اخلاقی پلیس امنیت عمومی شهرستان نایین مراجعه كرده بود تمامی اعضای باند فساد دستگیر و به زندان افتادند.

علی در گفته‌های خود اظهار كرد: یك سال فرو رفتن در منجلاب فساد در نوجوانی كه با ملاقات ساده‌ای شروع شد آسیب زیادی به زندگی و آینده‌ام وارد كرد؛ كاش در همان اوایل با فردی امین و مورد اطمینان مشورت می كردم، كاش در انتخاب دوست دقت بیشتری می كردم، كاش به محافل خصوصی و شبانه پا نمی‌گذاشتم، اما چه سود زیرا كه پشیمانی دیگر فایده‌ای ندارد.

از همه دوستان و هم سن و سالان خودم می‌خواهم در انتخاب دوست دقت كنند؛ در اوایل نوجوانی و جوانی به دام افراد ناباب و فاسد نیوفتند كه بعدا پشیمانی سودی ندارد.

انتخاب دوست از مهمترین و حساس‌ترین انتخاب‌های تاریخ زندگی هر فرد است

كارشناس مشاوره پلیس اصفهان در این‌باره اظهار كرد: یكی از اشتباهات جوانان این است كه در هر زمان خود را از نظر عقلی كامل دانسته و به‌هیچ عنوان اقدام به مشورت با بزرگترهای خود نمی‌كنند، این افراد در زمانی‌كه به انتهای كار می‌رسند برای خلاصی از منجلاب دست وپا می‌زنند اما داخل باتلاق هرچه دست وپا بزنی بیشتر فرو می روی ...

وی ادامه داد: انتخاب دوست یكی از مهمترین و حساس‌ترین انتخاب‌های تاریخ زندگی هر فردی به شمار می‌آید و باید در این زمینه اولیا و مربیان و پدران و مادران، نوجوانان كم سن و سال را راهنمایی و ارشاد كنند تا خدای ناكرده بر اثر همنشینی با دوستان ناباب دچار انحراف و كج روی نشوند.

این كارشناس مشاوره تصریح كرد: بیشتر مجرمان و خلافكاران كه دستگیر می‌شوند یكی از عوامل بزهكاری خود را همنشینی با دوستان ناباب عنوان می كنند. تحقیقات نشان می دهد كه كشیدن سیگار، مصرف مشروبات الكلی و مواد مخدر برای اولین بار با تعارف دوستان ناباب در محافل دوستان صمیمی رخ می‌دهد كه باید در این زمینه نوجوانان و جوانان بسیار هوشیار باشند.


اخبار اجتماعی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
پارتی های شبانه تهران؛

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه



 

دستگیری ۸۰ دختر و پسر در پارتی شبانه


هشتاد دختر و پسر كه با خرید بلیت در یك پارتی شبانه حضور پیدا كرده بودند، از سوی ماموران پلیس امنیت در ویلایی در حومه تهران دستگیر شدند.



به دنبال گزارش‌های مردمی به ماموران پلیس امنیت نیروی انتظامی درباره این كه چند نفر به بهانه اجرای موسیقی زنده در یك خانه ویلایی، دختران و پسران جوان را به یك پارتی شبانه دعوت می‌كنند، موضوع برای تحقیق در دستور كار ماموران قرار گرفت.



بررسی و تحقیقات بعدی مشخص كرد این افراد بلیت شركت در این پارتی را از ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان فروخته‌اند.

 

● شناسایی محل

با گزارش موضوع به مقام قضایی و صدور دستور قضایی، ماموران پلیس امنیت، محل را شناسایی و پس از ورود به محل پارتی شبانه، ۸۰ دختر و پسر جوان را ـ با لباس‌های نامناسب و در حالت غیرعادی ـ دستگیر كردند.



عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران در این باره به ایسنا گفت: پس از دستگیری ۸۰ دختر و پسر جوان در این پارتی شبانه، ۵ نفر از كسانی كه بلیت‌های این كنسرت را می‌فروختند نیز شناسایی و دستگیر شدند.



دادستان تهران اضافه كرد: ۵ نفری كه این كنسرت را برگزار می‌كردند، برای هر شب اجرا مبلغ ۵ میلیون تومان دریافت می‌كردند و فروشندگان بلیت نیز پس از ارتباط با خریداران بلیت، آنها را در ساعت معینی در یك محل جمع‌آوری سپس به پارتی شبانه منتقل می‌كردند.



وی افزود: اكثر افراد دستگیرشده در این مجلس لهو و لعب در حالت غیرعادی بودند و در بازرسی از محل نیز مقادیری مشروبات الكلی ـ كه در پارتی استفاده می‌شد ـ كشف شده است.



دولت‌آبادی با تاكید بر رسیدگی به پرونده اتهامی متهمان دستگیرشده، گفت:‌ پرونده در دادسرای ارشاد در حال تحقیق و رسیدگی است و به افرادی كه به صورت عمد دست به این اقدام زده و ملك خود را به مركز لهو و لعب تبدیل كنند، هشدار داده می‌شود نسبت به ضبط املاك آنها به نفع دولت، اقدام قانونی انجام خواهد شد.



دادستان تهران اضافه كرد: خانواده‌ها باید مراقبت كافی را از فرزندان خود به عمل آورند و بلیت شركت در مراسم مختلف را از مراكز مجاز و مورد تایید فراهم كنند تا مشكلی برای آنها پیش نیاید...../ جام‌جم آنلاین