اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازسازی صحنه قتل دردناک دختر 8 ساله


جوان شیطان صفتی که دختربچه ۸ ساله‌ای را در سرویس بهداشتی مدرسه روستا به قتل رسانده و طلاهای او را نیز سرقت کرده بود در حالی به بازسازی صحنه جنایت هولناک خود در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت.

روزنامه خراسان: جوان شیطان صفتی که دختربچه ۸ ساله‌ای را در سرویس بهداشتی مدرسه روستا به قتل رسانده و طلاهای او را نیز سرقت کرده بود در حالی به بازسازی صحنه جنایت هولناک خود در حضور قاضی ویژه قتل عمد پرداخت که اهالی روستا با تجمع در اطراف مدرسه خواستار اجرای مجازات وی در ملاء عام شدند.

متهم ۲۱ ساله این پرونده جنایی که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به روستایی در ۷۰ کیلومتری مشهد (محل وقوع قتل) هدایت شده بود با دستور قاضی سیدجواد حسینی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا جزئیات قتل دختر ۸ ساله را شرح دهد.

او گفت: آن روز عصر حدود ساعت ۵ بعدازظهر بود که دیدم دختر ۸ ساله در حالی که شال زرد رنگی به سر دارد با پای پیاده به طرف منزلشان حرکت می‌کند. یک لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد که در همین حال دخترک را صدا زدم و از او خواستم دنبالم بیاید که کاری با او دارم! آن دختر هم که مرا می‌شناخت بدون هیچ حرفی دنبالم به راه افتاد. من به طرف مدرسه روستاحرکت کردم و او را از دیوار کوتاه مدرسه به سوی سرویس بهداشتی کشاندم. آن جا یک تخته موکت کهنه پهن بود. وقتی دخترک متوجه منظورم شد فقط اشک می ر‌یخت اما من توجهی به ناله‌های او نکردم و...

متهم ۲۱ ساله در ادامه اعترافاتش افزود: سپس از «م» خواستم تا گوشواره‌های طلایش را بیرون بیاورد و به من بدهد اما او دستانش را روی گوش‌هایش قرار داد و گفت: اگر گوشواره‌هایم را بگیری ماجرا را به مادرم می‌گویم. ولی گوش من بدهکار این حرف‌ها نبود. وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدم در یک حالت جنون آمیز گلویش را فشار دادم و سپس شال زرد رنگ او را دور گردنش پیچیدم تا خفه شد و روی زمین افتاد. در این هنگام گوشواره‌هایش را سرقت کردم و در فلزی سرویس بهداشتی را نیز با نخ بستم و از محل فرار کردم. وقتی به منزلم رسیدم برای آن که همسرم متوجه موضوع نشود گوشواره‌های طلا را زیر فرش پنهان کردم و به داخل روستا رفتم. دیدم اهالی محل به دنبال دختر گم شده می‌گردند که من هم همراه آن‌ها شدم و با صحنه سازی اهالی را به طرف مدرسه کشاندم.

هوا تاریک شده بود که من به همراه پسرعمه‌ام وارد مدرسه شدیم. در این لحظه من با باز کردن نخی که به در سرویس بهداشتی بسته بودم فریاد زدم که او اینجاست و بدین ترتیب پیکر بی‌جان «م» را بیرون آوردم که با تجمع اهالی در محل مذکور، پلیس نیز در جریان قرار گرفت و دقایقی بعد وقتی شما (قاضی ویژه قتل عمد) به من مشکوک شدید چاره‌ای جز اعتراف ندیدم.


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر 14 ساله....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازسازی صحنه قتل دختر 29 ساله +عکس


صحنه قتل دختر ۲۹ ساله‌ای که در منطقه صادقیه در حین سرقت کیف دستی‌اش واقع شده بود در محل حادثه بازسازی شد.

خبرگزاری فارس: صحنه قتل دختر ۲۹ ساله‌ای که در منطقه صادقیه در حین سرقت کیف دستی‌اش واقع شده بود در محل حادثه بازسازی شد.

صحنه قتل دختر 29 ساله‌ای که ششمین روز آبانماه امسال به دنبال مقاومت در برابر سرقت وسایل شخصی‌اش به قتل رسیده‌ بود، صبح امروز با حضور ایلخانی، بازپرس پرونده و خانواده مقتول بازسازی شد.

بازسازی صحنه قتل دختر 29 ساله +عکس

ساعت 20:30 روز 6 آبان امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره قتل در خیابان آیت کاشانی – بعداز بلوار اباذر به کلانتری140 باغ فیض اعلام شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوانی به قصد جلوگیری از سرقت کیف دستی اش توسط یک سارق، با سارق درگیر شده و در زمانیکه قصد داشته تا مانع از سرقت کیف خود شود به شدت از ناحیه سر با زمین برخورد نموده و بلافاصله فوت کرده است.

با حضور قاضی ویژه قتل و تیم بررسی صحنه قتل اداره دهم پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه جنایت مشخص شد: مقتول فرناز 29 ساله با خودرو شخصی 206 خود از پارکینگ محل سکونتش خارج و در حالیکه کیف دستی‌اش در صندلی عقب خودرو قرار داشته، به قصد صدا کردن مادر و خواهرش از ماشین پیاده شده است.

در همین زمان جوانی حدودا 30 ساله اقدام به سرقت کیف دستی مقتوله از صندلی عقب خودرو 206 کرده و جهت فرار سوار یک دستگاه خودرو پراید نوک مدادی می‌شود.

بنابر اظهارات شاهدین صحنه مقتول با مشاهده صحنه سرقت کیف دستی، به صورت پیاده خودش را به در سمت راننده رسانده و از پنجره خودرو آویزان می‌شود؛ با این وجود راننده پراید (سارق) شروع به حرکت کرده و پس از طی مسافتی حدودا 400 الی 500 متری و افزایش سرعت، خودرو پراید را به سمت جدول سیمانی وسط بلوار نزدیک می کند ؛ قرار گرفتن مقتوله در مابین ماشین و بلوک سیمانی باعث برخورد شدید وی با بلوک سیمانی و جدا شدنش از خودرو ، اصابت شدید سر به زمین و جدول، شکستگی شدید جمجمه از چندین قسمت و نهایتا مرگ وی می‌شود. سارق نیز به سرعت و با خودرو پراید نوک مدادی از محل متواری می شود.

با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدین صحنه جنایت و همچنین تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته پیش بینی شده در تعدادی از مجتمع‌های مسکونی محل وقوع جنایت، کارآگاهان موفق به شناسایی پلاک خودرو پراید نوک مدادی و نهایتا آخرین مالک آن که فردی سابقه دار بنام روزبه . غ ( 30 ساله ) بوده است می شوند و در یک سلسله عملیات موفق به دستگیری وی می‌شوند.

در ادامه کار پس از بازداشت وی و انجام مراحل ابتدایی تحقیق، صحنه قتل توسط قاتل برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده صبح امروز انجام شد.