اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازرسان AFC به ایران می آیند


بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور صدور مجوز حرفه‌ای و تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای بازدید از امکانات 9 باشگاه 15 مهر به تهران می‌آیند.

ایسنا: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به منظور صدور مجوز حرفه‌ای و تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای بازدید از امکانات 9 باشگاه 15 مهر به تهران می‌آیند.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که چندین مرتبه از امکانات باشگاه‌های فوتبال ایران دیدن کرده و گزارش‌هایی را جمع‌آوری کردند، بار دیگر در راستای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و همچنین تعیین سهمیه ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، 15 مهر به تهران می‌آیند و از امکانات استادیوم‌ها و سیستم اداری 9 باشگاه فوتبال دیدن می‌کنند.

این 9 باشگاه‌ که بازرسان AFC تا 23 مهر از آنها بازدید خواهند کرد عبارتند از: فولاد خوزستان، نفت تهران، راه‌آهن، فجر سپاسی، ملوان بندرانزلی، داماش گیلان،‌ نفت آبادان، پیکان و آلومینیوم هرمزگان.


ویدیو مرتبط :
بیانیه ی فیفا به ایران بعد از رای AFC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازرسان AFC به ایران نمی‌آیند


برخلاف آنچه پیش از این برخی مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده بودند، بازرسان AFC به ایران نخواهند آمد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در روزهایی که مشغول مقدمه چینی برای عقد قرارداد فعلی حق پخش تلویزیونی بود چند باری هشدار داد که بازرسان AFC در مسیر ایران هستند و اگر زمانی که به کشورمان وارد می‌شوند قراداد حق پخش بسته نشده باشد امکان کسر سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

این مسایل در شرایطی مطرح شده که اصلاً قرار نیست بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بیایند. شاهین رحمانی، عضو ایرانی AFC در این مورد به تسنیم گفت: پروژه بازرسی‌ها به پایان رسیده و مدارک کشورها نیز آماده شده است. دیگر قرار نیست بازرسی انجام شود بلکه در پایان ماه نوامبر (اوایل آذر) و همزمان با مراسم معرفی بهترین‌های آسیا در فیلیپین، کمیته مسابقات تشکیل جلسه خواهد داد و نظر خودش را به کمیته اجرایی اعلام خواهد کرد.

وی افزود: بنابراین کمیته مسابقات است که ارزیابی نهایی برای رتبه بندی کشورها را اعلام خواهد کرد و در نهایت کمیته اجرایی AFC در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد. بنابراین دیگر قرار نیست بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران بیایند.