اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید 50 هزار نفری از برج میلاد


استقبال گردشگران نوروزی از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران و ویژه برنامه عطر یاس خارج از انتظار بوده و فقط از زمان آغاز جشنواره تا دوم فروردین بیش از 50هزار گردشگر به ششمین برج بلند مخابراتی دنیا آمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: از زمان آغاز به کار جشنواره -25اسفند ماه- تا دوم فروردین ماه 50 هزار و 804نفر از شهروندان و گردشگران نوروزی پایتخت به نماد ملی ایران آمدند و ضمن بازدید از ششمین برج بلند مخابراتی دنیا، از فعالیت ها و برنامه های ورزشی و فرهنگی و هنری بخش های مختلف برج میلاد تهران استفاده کردند.

نکته جالب توجه آن است که از این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی، بیش از یک هزار نفر از این گردشگران مربوط به مسافران نوروزی است که از کشورهای مختلف همچون روسیه، عراق، عربستان، گرجستان، تاجیکستان و ... به پایتخت سفر کرده و بازدید از نماد ملی ایران را به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود در بازدید از پایتخت گذاشته‌اند.

در چهارمین جشنواره نوروزی برج میلاد ویژه برنامه های مختلفی برای گردشگران در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان موسیقی محلی، غرفه خوراکی های سنتی ایران، لباس های محلی، رستوران های محلی شهرهای مختلف ایران، فروش سوغات، شهربازی، اسب سواری، شترسواری و ... اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژه برنامه های جشنواره نوروزی برج میلاد تهران، برگزاری مسابقات مختلف است که در یکی از مسابقات قرار است به قید قرعه یک دستگاه خودروی ولکس به گردشگران اهدا شود و کافی است تنها گردشگران با خرید بلیت بازدید از برج میلاد تهران، شماره ملی خود را به شماره 10008585 ارسال کنند.

جشنواره نوروزی برج میلاد تهران همه روزه از ساعت 10صبح تا 22 میزبان مسفران و شهروندان پایتخت است.


ویدیو مرتبط :
همایش 1700 نفری برج میلاد با محوریت سرمایه‌گذاری | ompfinex

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد



 

 

 

 

برج میلاد

 

 

 

فارس: مدیر عامل برج میلاد تهران ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد را اعلام كرد.

رحیم مطهرنژاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت 12 تا 18 از برج میلاد بازدید كنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینكه هزینه عادی بازدید از برج میلاد برای یك طبقه حدود 7 هزار تومان است، ادامه داد: هزینه بازدیدهای تشریفاتی حدود 100 هزار تومان است.

وی در بخش دیگر سخنانش به بهره‌برداری از گنبد آسمان در اواخر سال جاری اشاره كرد و گفت: گنبد آسمان به شركت بهره‌برداری برج میلاد تحویل داده شده است.

مطهرنژاد با بیان اینكه نام دیگر گنبد آسمان، آشیانه سیمرغ است، ادامه داد: در این گنبد تاریخ تمدم ایران اسلام اجرا شده است.../تحلیل:عصرایران