اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید ژنرال راحیل شریف از سربازان این کشور


ارتش پاکستان اعلام کرد، ژنرال راحیل شریف، فرمانده ارتش به مناسبت عید فطر به دیدار سربازان این کشور که حدود یک دهه است با شبه نظامیان طالبان و القاعده در مرز این کشور با افغانستان مشغول جنگیدن هستند، رفت.

خبرگزاری ایسنا: ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، ژنرال راحیل شریف، فرمانده این ارتش امروز(شنبه) همزمان با عید فطر در این کشور ابتدا به دیدار سربازانی که در استان وزیرستان جنوبی مشغول جنگیدن با شبه نظامیان هستند رفته و پس از آن با سربازان این کشور در استان وزیرستان شمالی که تا پیش از عملیات بزرگ دولت پاکستان در این استان در سال گذشته میلادی، یکی از پایگاه‌های طالبان پاکستان محسوب می‌شد، دیدار کرد.

ارتش پاکستان اعلام کرد، بالغ بر 90 درصد استان وزیرستان شمالی را از شبه نظامیان پاک سازی کرده و بیش از 2800 تن از این شبه نظامیان از زمان اجرای عملیات بزرگ در این منطقه در ژوئن 2014 تا‌کنون کشته شده‌اند. ارتش پاکستان می‌گوید در عملیاتهایش در وزیرستان شمالی و دیگر مناطق حدود 350 تن از سربازانش را از دست داده است.


ویدیو مرتبط :
تقدیم به سربازان امام زمان.ژنرال و مربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش رییس پلیس کشور برای سربازان و مشمولان/پایان امسال؛ آخرین مهلت تعویض کارت‌های پایان خدمت



حقوق سربازان,سازمان وظیفه عمومی ناجا, معافیت سربازی

 

آخرین خبر از افزایش حقوق سربازان
خبر خوش رییس پلیس کشور برای سربازان و مشمولان

رییس پلیس کشور مهمترین خبر خوش حال حاضر برای سربازان را ارائه خدمات الکترونیک و انجام اقدامات برای مطلوب سازی محیط خدمتشان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا ، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پس از رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران گفت: برابر گزارشی که دریافت کرده‌ایم تاکنون پیشرفت‌های قابل توجهی در بحث ارائه خدمات به سربازان انجام شده که البته باید باز هم آنرا با گام‌های بلندتری ادامه داد.

وی با بیان اینکه باید در سه حوزه مرتبط با نوسازی با شتاب بیشتری حرکت کرد، افزود: امیدواریم تا دو سال آینده در تمامی ادارات سازمان وظیفه عمومی در سطح کشور شاهد این شتاب باشیم.

وی تهران را دارای بالاترین درصد بهره‌مندی از معافیت سربازی و همچنین کمترین آمار اعزام دانست و گفت: در چنین مواردی باید نسبت به رفع خلاهای قانونی اقدام شود.

احمدی مقدم همچنین خواستار افزایش ممنوعیت‌های اجتماعی برای افرادی که نسبت به تعیین تکلیف وضعیت سربازی خود اقدام نکرده‌اند شد و افزود: متاسفانه دیده شده افراد در مناطق بهره مند تر درصد اعزام کمتری دارند.

خبر خوش رییس پلیس کشور به سربازان
آخرین اخبار افزایش حقوق سربازان
به گزارش ایسنا، احمدی مقدم ارائه خدمات الکترونیک در حوزه سربازی و همچنین تلاش‌های انجام شده برای مطلوب سازی محیط خدمتی سربازان را از خبرهای خوش برای آنان عنوان کرد و گفت: در بحث افزایش حقوق نیز چون بودجه سال آینده بسته نشده در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظری کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم به سمت مطلوب سازی سربازی حرکت کنیم خاطرنشان کرد: باید امکان رشد در سربازی وجود داشته باشد و فرد احساس نکند که در این مدت از میسر زندگی خود دور می‌افتد.


30 درصد اعزام‌ها انفرادی است
پایان امسال؛ آخرین مهلت تعویض کارت‌های پایان خدمت

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 400 هزار کارت پایان خدمت قدیمی تعویض شده است.

به گزارش ایسنا ، سردار سیدحمید صدرالسادات در حاشیه رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 096480 سوالات خود را مطرح کنند.

وی همچنین درباره روند تعویض کارت‌های پایان خدمت و معافیت نیز گفت: کسانی که از سال 60 به بعد کارت پایان خدمت و معافیت دریافت کرده‌اند باید نسبت به تعویض آن اقدام کنند که در حال حاضر بیش از یک میلیون و 400 هزار عدد از کارت‌های پایان خدمت تعویض شده‌اند.

صدر السادات پایان امسال را آخرین مهلت بهره مندی از امکان تعویض کارت‌های پایان خدمت دانست و گفت: در حال حاضر تا پایان امسال برای این امر زمان اختصاص داده شده که در صورت لزوم درباره تمدید آن تصمیم گیری خواهد شد.

30 درصد سربازان انفرادی اعزام می‌شوند
وی درباره بومی سازی سربازان و تغییر در نحوه اعزام آنان نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 درصد از سربازان به شکل انفرادی اعزام می‌شوند و نیازی به مراجعه آنان به محل تجمع نیست، اما ارائه بیشتر چنین خدماتی نیازمند انجام یک سری هماهنگی با نهادهای مربوطه است.

وی زمان فعلی خدمت را 21 ماه اعلام کرد و گفت:‌ارائه معافیت دو برادری نیز فعلا اجرایی نیست و بر اساس ضوابطی که در قانون پیش‌بینی شده عمل می‌شود.

صدرالسادات درباره احتمال افزایش مدت خدمت سربازی به 24 ماه نیز خاطرنشان کرد: این امر نیز نیازمند انجام بررسی است و باید میزان موالید و نیاز نیروهای مسلح در انجام کاری کارشناسی بررسی شود.

وی درباره روند شناسایی کارت‌ها و مدارک مجعول نیز گفت: از ابتدای طرح تعویض کارت‌ها تاکنون 800 مورد کارت‌های معافیت جعلی شناسایی شده و تعدادی نیز در این خصوص دستگیر شده‌اند.
/ایسنا