اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید مرگبار از خانه 7 طبقه در حال ساخت!



اخبار ,اخبار حوادث ,بازدید مرگبار از خانه 7 طبقه در حال ساخت

 

اخبار حوادث - بازدید مرگبار از خانه 7 طبقه در حال ساخت!

آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و مالک ساختمان را پس از ایمن‌سازی از چاهک خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار مردی 50 ساله از ساختمان 7 طبقه خبرداد.

جلال ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 18:40 عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه سقوط مردی ت50 ساله از ارتفاع مطلع شد و بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی عازم محل حادثه در خیابان آزادی خیابان جرجانی شدند. 
 
وی ادامه داد: در این حادثه مالک 50 ساله یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت برای بازدید با بالابر در حال بالا رفتن بود که به یکباره بالابر دچار نقص فنی شده و از طبقه هفتم به چاهک منهای یک سقوط می‌کند.

ملکی اذعان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و مالک ساختمان را پس از ایمن‌سازی از چاهک خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

عملیات درساعت 19:20 دقیقه به پایان رسید.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آیتیلاگز: ساخت هتل 30 طبقه در 15 روز / روزی دو طبقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش سوزی در برج 21 طبقه در حال ساخت


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در یک برج در حال ساخت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در یک برج در حال ساخت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی در تشریح این حادثه اظهار داشت: ساعت 11 و 36 دقیقه امروز آتش سوزی در برج در حال ساخت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان قبل از حکیم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود : در بررسیهای اولیه مشخص شد، آتش سوزی در یک برج 21 طبقه در حال ساخت رخ داده که این ساختمان سه طبقه منفی داشت. در طبقات منفی یک و دو این برج مصالح ساختمانی نگهداری می شد که شعله ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان با تجهیزات تنفسی به کانون آتش سوزی رفته و اقدام به مهار آتش کردند. این حادثه بدون مصدوم یا تلفات جانی به پایان رسید و آتش نشانان در حال ایمن سازی و خارج کردن کالاها هستند.