اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید عروس و دامادها از برج میلاد رایگان شد


بازدید از برج میلاد تهران برای زوج هایی که در فاصله زمانی شب میلاد حضرت علی (ع) تانیمه شعبان، زندگی مشترک خود را شروع می‌کنند، رایگان اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: بازدید از برج میلاد تهران برای زوج هایی که در فاصله زمانی شب میلاد حضرت علی (ع) تانیمه شعبان، زندگی مشترک خود را شروع می‌کنند، رایگان اعلام شد.

 برج میلاد تهران به عنوان یکی از نمادهای پایتخت همواره باید در مهمترین رویدادهای زندگی شهروندان حضور داشته باشد.

برهمین اساس و در راستای سیاست های برج میلاد مبنی بر بازدید همه اقشار و گروه‌ها از بلندترین برج پایتخت و ثبت لحظه‌ای ماندگار از شهر در خاطره انگیزترین روز زندگی، بازدید عروس و دامادهای شهر همزمان با آغاز زندگی مشترک از برج میلاد تهران در شب عقد یا عروسیشان تا نیمه شعبان رایگان است.

براساس این طرح که از تولد حضرت علی(ع) شروع و تا نیمه شعبان ادامه دارد، چهار نفر از همراهان زوج‌ها نیز می‌توانند به همراه عروس و داماد از برج میلاد به صورت رایگان بازدید کنند.

زوج های علاقه‌مند به بازدید از برج میلاد تهران می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و رزرو از یک هفته قبل از تاریخ عقد و یا عروسیشان با شماره تلفن 62-84361061 تماس بگیرند.  


ویدیو مرتبط :
عروس خانم وکیلم؟... لایک!/پرونده ای ویژه عروس و دامادها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد



 

 

 

 

برج میلاد

 

 

 

فارس: مدیر عامل برج میلاد تهران ساعات و هزینه بازدید از برج میلاد را اعلام كرد.

رحیم مطهرنژاد افزود: شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت 12 تا 18 از برج میلاد بازدید كنند.

مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینكه هزینه عادی بازدید از برج میلاد برای یك طبقه حدود 7 هزار تومان است، ادامه داد: هزینه بازدیدهای تشریفاتی حدود 100 هزار تومان است.

وی در بخش دیگر سخنانش به بهره‌برداری از گنبد آسمان در اواخر سال جاری اشاره كرد و گفت: گنبد آسمان به شركت بهره‌برداری برج میلاد تحویل داده شده است.

مطهرنژاد با بیان اینكه نام دیگر گنبد آسمان، آشیانه سیمرغ است، ادامه داد: در این گنبد تاریخ تمدم ایران اسلام اجرا شده است.../تحلیل:عصرایران