اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید سرزده روحانی از یک بیمارستان ایلام



اخبار,اخبار سیاسی ,سفر استانی روحانی

 

 اخبار سیاسی - بازدید سرزده روحانی از یک بیمارستان ایلام

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در چهارمین سفر استانی خود امروز وارد استان ایلام شد و پس از سخنرانی در جمع مردم ایلام در ورزشگاه تختی این استان به طور سرزده از بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به استان ایلام، رییس‌جمهور در بازدید سرزده خود از بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام با چند تن از بیماران بستری شده در بخش اورژانس این بیمارستان گفت‌وگو و از آنها عیادت کرد.

روحانی با توضیحات مسئولان بیمارستان در جریان روند ارائه خدمات درمانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی به بیماران و همچنین با توضیحات مسئولان بهداشت و درمان استان ایلام در جریان روند اجرای طرح نظام توسعه سلامت در استان ایلام قرار گرفت. 

اخبارسیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بازدید سرزده از بیمارستان...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازدید سرزده روحانی از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازدید سرزده روحانی از پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر، پلیس راه و اورژانس در شهرستان‌های آرادان و پاکدشت

رئیس‌جمهور ضمن بازدید سرزده از پایگاه امداد و نجات هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در شهرستان‌های آرادان و پاکدشت، از نهادهای خدمات‌رسان به مردم در تعطیلات نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر یکشنبه پس از شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده‌شان در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید و ضمن گفت‌وگو با امدادگران این پایگاه‌ها، از کارکنان هلال احمر، پلیس راه، نیروهای انتظامی و همه بخش‌هایی که بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی سرگرم خدمات رسانی به مسافران هستند، تمجید کرد.

روحانی ابتدا از پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بازدید و با مسافران نوروزی که در محل حضور داشتند صمیمانه گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور سپس در تماسی از طریق بی‌سیم، به امدادگران پر تلاش در پایگاه‌های هلال احمر استان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.
وی همچنین با نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی که در مجاورت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان انجام وظیفه می‌کردند، گفت‌وگو و از تلاش‌های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر تمجید کرد.
رئیس جمهور در همین اثنا با مسافران عبوری که متوجه حضور ایشان شده بودند نیز احوالپرسی و کودکانی را که ابراز علاقه می کردند مورد تفقد قرار داد.


روحانی در ادامه مسیر از پایگاه امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه اورژانس در شهرستان پاکدشت بازدید و از نزدیک با امدادگران، نیروهای پلیس راه و مسافران گفتگو کرد.
گفتنی است که مراسم تشییع و خاکسپاری والده رییس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور گسترده مردم در سرخه و مراسم ختم نیز عصر یکشنبه در شهرستانهای سرخه و سمنان برگزار گردید.


مراسم ختم دیگری نیز قرار است از ساعت 11تا 12و 30 دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالى شهید مطهرى تهران برگزار شود.

اخبار اجتماعی  - فارس