اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازدید رئیس‌جمهور از بیمارستان شهید فیاض‌بخش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس‌جمهوری روز شنبه و همزمان با عاشورای حسینی، سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش سازمان تامین اجتماعی حاضر شد و با توضیحات مسئولان در جریان روند کاری بخش‌های مختلف این مرکز درمانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی هنگام بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان با بیماران بستری به گفت‌وگوی صمیمی پرداخت و ضمن دلجویی و اهدای شال سیاه رنگ به مناسبت عاشورای حسینی در خصوص روند درمانی آنان سوالاتی کرد.

همچنین دکتر روحانی با توقف در ایستگاه پرستاری یکی از بخش‌های این مرکز درمانی، کار پرستاران و پزشکان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ضمن آرزوی توفیق برکت و سلامتی برای این قشر زحمت کش جامعه خطاب به آنان گفت: شما واسطه شفایی هستید که خداوند به بیماران می‌دهد و در همه ایام سال و روز عزای حسینی نیز به بیماران خدمت رسانی می‌کنید.

رئیس‌جمهور پس از بازدید از این مرکز درمانی به خیل عظیم عزاداران حسینی محله خلیج فارس در منطقه 18 تهران پیوست و همراه با آنان برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش عزاداری کرد.

روحانی را در این بازدید وزیران بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس دفتر رئیس‌جمهوری همراهی می‌کردند.

همچنین نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در این بیمارستان اقامه شد.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
بازدید رئیس جمهور از متروی تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازدید رئیس جمهور از زندان اوین فعلا به مصلحت نیست/شائبه سیاسی دارد



اژه‌ای:

بازدید رئیس جمهور از زندان اوین فعلا به مصلحت نیست/شائبه سیاسی دارد

سخنگوی دستگاه قضا در واکنش به درخواست رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: با توجه به اینکه یکی از منتسبان وی دستگیر و زندانی شده است ممکن است این عمل شائبه سیاسی به وجود آورد. اگر مصلحت اندیشی داشته باشیم بازدید در این شرایط مناسب نیست.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه رئیس جمهور برای بازدید از زندان اوین اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که امروز در آن هستیم و با توجه به اولویت های اصلی کشور به خصوص مسائل اقتصادی باید هم و غم خود را برای رفع این مسائل بگذاریم و حواسمان به مسائل اصلی باشد. نباید ذهن خود را به مسائل فرعی معطوف و با این مسائل خود را مشغول کنیم. بازدید از یک زندان در این شرایط مقوله ای فرعی است. البته رئیس قوه قضائیه پاسخ نامه را داده است اما هر کاری باید بر اساس مقررات انجام شود.

به گفته دادستان کل کشور، رئیس جمهور چندی قبل برای رئیس قوه قضائیه به منظور بازدید از زندان اوین نامه نوشته بود که آیت الله لاریجانی پاسخ این نامه را داده است البته موضوع نامه روز گذشته رسانه ای شد.

محسنی اژه ای تاکید کرد: بازدید از زندان دارای ضوابطی خاص است و از اول انقلاب هر کسی که می خواست از هر زندانی بازدید کند بر اساس ضوابط و اقتضائات این بازدید انجام می شد و تاکنون بازدیدی برخلاف ضوابط انجام نشده است. این در حالی است که تاکنون در سطح رئیس جمهور کسی چنین تقاضایی نداشته است.

دادستان کشور با اعلام اینکه رفتن به زندان مقررات خاص خود را دارد تاکید کرد هر کسی که می خواهد از زندان بازدید کند باید طبق ضوابط عمل کرده در حالیکه مسئولان بلندپایه باید خود را ملتزم به قانون بدانند.

وی خواستار آرام نگه داشتن فضای جامعه شد و گفت: با توجه به اینکه نزدیک به زمان برگزاری انتخابات هستیم توصیه می کنیم کشور را آرام نگه داریم. البته ممکن است اقدام یا حرف کسی در هر زمانی بازتابی داشته باشد.

اژه ای ادامه داد: بیش از هفت سال از دوره ریاست ایشان گذشته اما تاکنون چنین تقاضایی مطرح نشده است و با توجه به اینکه یکی از منتسبان وی دستگیر و زندانی شده است ممکن است این عمل شائبه سیاسی به وجود آورد اگر مصلحت اندیشی داشته باشیم بازدید در این شرایط مناسب نیست. نباید ذهن مردم به این سمت برود که مسائل اصلی کشور از جمله بازار و گرانی تحریم است اما نباید شائبه سیاسی ایجاد کنیم./مهر