اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 70 نفر در پارتی فرحزاد


بیش از 70 زن و مرد مست شب گذشته در یکی از رستوران های فرحزاد(امیر ریش) دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: بیش از 70 زن و مرد مست شب گذشته در یکی از رستوران های فرحزاد(امیر ریش) دستگیر شدند.

ماموران پلیس پایتخت شب گذشته در جریان برگزاری یک میهمانی مختلط در یکی از رستوران های فرحزاد قرار گرفتند.

با حضور ماموران پلیس امنیت تهران در رستوران امیر ریش 70 نفر دختر و پسر که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است در میهمانی دیگری در بندرعباس نیز 62 مرد و زن شناسایی و دستگیر شدند.



جزئیات پارتی شبانه در رستوران فرحزاد/ تست الکل 34 نفر مثبت بود

خبرگزاری میزان: در جریان پارتی شبانه در یک رستوران در فرحزاد 40 مرد و 30 زن دستگیر شدند.

ساعت 3 بامداد امروز ماموران پلیس امنیت تهران در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در رستورانی در منطقه فرحزاد قرار گرفتند.

بلافاصله اکیپ های پلیس امنیت به رستوران مورد نظر در فرحزاد شرقی اعزام شدند.

با هماهنگی مقام قضایی 70 نفر از حاضران در میهمانی مختلط شامل 40 مرد 30نفرزن دستگیر و به منظور انجام  تحقیقات مقدماتی به مرکزپلیس منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی تست الکل 28 نفر مرد و 6نفر زن مثبت  بوده و بادستور مقام قضایی  پرونده درحال پیگیری است.


ویدیو مرتبط :
بازداشت شش نفر توسط سپاه اصفهان به اتهامات غیراخلاقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت 70 نفر در 2 پارتی شبانه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری 70 نفر و کشف مشروبات الکلی طی 72 ساعت در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور از دستگیری 70 نفر و کشف مشروبات الکلی طی 72 ساعت در پارتی‌های مختلط در سطح این شهرستان خبر داد.

سید علی‌اکبر حسینی اظهار کرد: طی 72 ساعت دو پارتی مختلط در سطح شهرستان نیشابور باهمت اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: دوشنبه گذشته یک پارتی مختلط در منطقه فوشنجان با کار اطلاعاتی سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج نیشابور شناسایی و پس از جمع‌آوری به نیروی انتظامی شهرستان تحویل گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: در این پارتی 14 دختر و 14 پسر دستگیر و به همراه مشروبات الکلی کشف شده جهت طی مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند.

حسینی با اشاره به دیگر اقدام این ناحیه در جمع‌آوری پارتی در سطح شهرستان گفت: بامداد جمعه نیز با رصد اطلاعاتی در شهرستان از برپایی یک پارتی در منطقه باغرود نیشابور مطلع شدیم که با هماهنگی قضایی، نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج نیشابور وارد صحنه شدند و بیش از 40 دختر و پسر را دستگیر کردند.

وی افزود: از این پارتی مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید و در حال حاضر این افراد جهت بررسی و تا پایان تحقیقات در اختیار این ناحیه مقاومت خواهند بود و پس از آن به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور ضمن تشکر از سربازان گمنام ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور اظهار کرد: یقیناً حضور جوانان در این‌گونه فضاهای هنجارشکن به دلیل عدم کنترل خانواده‌ها است.

حسینی با بیان اینکه تماشای برنامه‌های مستهجن ماهواره فصل مشترک همه این دستگیرشدگان بود، افزود: کم‌کاری خانواده‌ها در کنار مسؤولین دلیل بروز این‌گونه مشکلات فرهنگی در جامعه است و همه باید نسبت به حضور چنین پدیده‌ای پاسخ‌گو باشیم.