اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 4 مظنون عضو داعش در دانمارک


پلیس دانمارک امروز پنج شنبه اعلام کرد که ۴ فرد مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش را در مناطقی در نزدیکی شهر کپنهاگ پایتخت این کشور بازداشت کرده است.

خبرگزاری تسنیم: پلیس دانمارک امروز پنج شنبه اعلام کرد که ۴ فرد مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش را در مناطقی در نزدیکی شهر کپنهاگ پایتخت این کشور بازداشت کرده است.

به گزارش رویترز، پلیس دانمارک در حالی از بازداشت 4 مظنون عضویت در گروه تروریستی داعش خبر داده است که این افراد ظاهرا از سوریه بازگشته و قصد انجام حملات تروریستی را داشته اند.

پلیس دانمارک اعلام کرده است که در تفتیش های انجام شده، سلاح و مهمات از این افراد مظنون کشف شده است.

پلیس دانمارک با انتشار بیانیه ای افزود: همه 4 مظنون بازداشت شده متهم به بازگشت از سوریه و عضویت در گروه تروریستی داعش هستند که قصد انجام حملات تروریستی را داشته اند.

پلیس سوئد نیز امروز پنج شنبه یک جوان 20 ساله را به خاطر اتهام تلاش برای یک بمبگذاری انتحاری در یک ساختمان بازداشت کرده است.

بازداشت های انجام شده در دانمارک نتیجه عملیات مشترک پلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور بوده است. عملیات پلیس دانمارک برای بازداشت افراد مظنون بیشتر همچنان ادامه دارد.

پلیس دانمارک هیچ اطلاعاتی درباره هویت افراد بازداشت شده منتشر نکرده است. جلسه مقدماتی دادگاه برای رسیدگی به اتهامات این افراد قرار است فردا جمعه برگزار شود.

سرویس اطلاعاتی دانمارک در ماه اکتبر اعلام کرد که بیش از 125 نفر از این کشور تاکنون به گروه تروریستی داعش پیوسته اند. به نظر می رسد تاکنون 27 نفر از این افراد کشته شده اند.


ویدیو مرتبط :
بازداشت فرد مظنون به جذب زنان برای داعش در اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت دختر ۱۴ساله عضو داعش دراسپانیا



اخبار,اخبار بین الملل ,گروهک تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - بازداشت دختر ۱۴ساله عضو داعش دراسپانیا

این منبع همچنین اعلام کرد: دختر 14 ساله بازداشت شده هم‌اکنون به اتهام ارتباط با سازمانی تروریستی در مرکز نگهدای کودکان و نوجوانان تحت بازداشت قرار دارد.

منایع قضایی اسپانیا از بازداشت یک نوجوان ۱۴ ساله اسپانیایی به اتهام تلاش برای پیوستن به گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بنابر اعلام یک منبع قضایی در اسپانیا، یک دختر 14 ساله به اتهام تلاش برای پیوستن به گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش)  در عراق و سوریه بازداشت و به مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان اسپانیا منتقل شد.

بنابر اعلام همین منبع، بازداشت این نوجوان 14 ساله در حالی صورت می‌گیرد که یک دختر 19 ساله دیگر نیز چندی پیش به همین دلیل بازداشت شده بود که مدتی بعد بنا به حکم دادستانی مشروط به ممنوعیت خروج از کشور موقتا آزاد شد.

این منبع همچنین اعلام کرد: دختر 14 ساله بازداشت شده هم‌اکنون به اتهام ارتباط با سازمانی تروریستی در مرکز نگهدای کودکان و نوجوانان تحت بازداشت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، وزارت کشور اسپانیا روز دوشنبه گذشته نیز از بازداشت دو زن در این کشور به اتهام تلاش برای پیوستن و عضویت در گروهک تروریستی داعش خبر داده بود.

اخبار بین الملل - فارس