اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 4 متجاوز به یک دختر در شهرری


راننده آژانسی که از یک دختر آشنا خواستگاری کرده بود، وی را به خلوتگاه شیاطین برد.

روزنامه ایران: راننده آژانسی که از یک دختر آشنا خواستگاری کرده بود، وی را به خلوتگاه شیاطین برد.

روز دوم دی‌ماه سال جاری مأموران کلانتری 167 دولت‌آباد در برابر سرنوشت تلخ دختر 20 ساله‌ای قرار گرفتند که در دام گردانندگان شبکه شیاطین افتاده بود.

این دختر آشفته که به شدت گریه می‌کرد و به سختی می‌توانست حرف بزند، از اینکه جزئیات حادثه شوم را فاش کند خجالت می‌کشید و مدام می‌خواست چهار جوان بی‌رحم دستگیر شوند و به مجازات برسند.

وقتی با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری دختر جوان تحت معاینات پزشکی قانونی قرار گرفت و مشخص شد واقعیت را بازگو کرده است، تیمی از پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند تا گردانندگان باند شیاطین را به دام اندازند.

در نخستین مرحله، دختر گریان تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: حدود دو هفته پیش از وقوع حادثه، قصد رفتن به خانه خواهرم در منطقه دولت‌آباد را داشتم. به همین خاطر از آژانس نزدیک خانه‌مان درخواست یک خودرو کردم و پس از دقایقی یک خودروی سفیدرنگ که راننده‌اش جوان 25 ساله‌ای بود به در خانه‌مان آمد. آن روز راننده آژانس بدون هیچ‌گونه صحبتی مرا به خانه خواهرم رساند اما پس از چند روز، همان جوان را که «وحید» نام دارد، چندین بار در اطراف خانه‌مان دیدم تا اینکه وی نزدم آمد و ادعا کرد به من علاقه‌مند شده و قصد ازدواج دارد. او در چندین نوبت دیگر پیشنهادش را تکرار کرد تا اینکه من به صحبت‌هایش اعتماد کردم و همین باعث شد تا چند بار با هم قرار بگذاریم.

وی افزود: در قرارهایمان وحید به شدت به من ابراز علاقه و ادعا می‌کرد پدرش درگذشته و در حال حاضر او با مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند.

این دختر جوان ادامه داد: او روز حادثه هم به من وعده خوشبختی می‌داد. وحید به بهانه اینکه قصد دارد مرا به مادر و مادربزرگش معرفی کند، من را به خانه‌ای در دولت‌آباد برد اما زمانی که وارد آنجا شدم در حالی که منتظر ملاقات با مادر و مادربزرگ وحید بودم برخلاف تصورم سه جوان قوی‌هیکل در برابرم حاضر شدند و فهمیدم فریب خورده‌ام و همه علاقه‌ای که راننده آژانس به من نشان می‌داد دروغ بود و او می‌خواست من را هدف نیت شوم خود و دوستانش قرار دهد. هر چه گریه و التماس کردم کسی اعتنایی نکرد. آنها مرا به باد کتک گرفتند تا اینکه تسلیم نیت‌ سیاهشان شدم. سپس از من فیلم تهیه کردند و تهدید شدم اگر جایی حرفی بزنم و از آن به بعد به خواسته‌هایشان بی‌اعتنا باشم با انتشار فیلم‌ها آبرویم را خواهند برد.

دختر جوان گفت: وقتی رهایم کردند می‌دانستم که راهی جز پناه بردن به پلیس ندارم و نباید به تهدیدهای آنها گوش کنم.

بازداشت شیاطین

کارآگاهان که متأثر شده بودند، خیلی زود با راهنمایی دختر جوان خلوتگاه چهار جوان شیطان‌صفت را در جاده سوم دولت‌آباد شناسایی کردند و در نخستین اقدام عملیاتی سیروس 29 ساله را به دام انداختند.

این مرد که می‌خواست دروغ‌پردازی کند، وقتی دختر جوان را دید و فیلم درون گوشی‌اش به دست آمد، چاره‌ای جز اعتراف ندید و همان روز سه همدست دیگرش را لو داد.

به این ترتیب، کارآگاهان وحید را که سوار بر خودروی سفیدرنگش بود، در میدان اصلی شهرری دستگیر کردند که وی نیز پذیرفت از لحظه نخست آشنایی با دختر جوان نیت شومی داشته و با چرب‌زبانی وی را فریب داده تا به خلوتگاه دوستانش بکشاند.

با اعترافات وحید و سیروس، تیم پلیسی دو همدست آنان به نام‌های مهدی و امیر را نیز در منطقه امین‌آباد شناسایی کردند و آنان نیز سوار بر خودرو به دام افتادند.

بر اساس این گزارش، همه اعضای باند شیاطین با اقرار به جرم سیاه خود و صدور رأی عدم صلاحیت در اختیار شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند تا به زودی محاکمه شوند.


ویدیو مرتبط :
اعدام رباینده و متجاوز دختر دانشآموز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متجاوز به دختر ۹ ساله مشهدی بازداشت شد



 

مرد 60ساله ای که با پرسه زدن در مقابل مدارس ابتدایی دخترانه، یک دختر 9ساله مشهدی را پس از سوارکردن در خودرو اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود توسط ماموران پلیس آگاهی غرب مشهد دستگیر شد.

 

در تاریخ 26بهمن ماه امسال خانواده ای همراه دختر 9ساله خود به کلانتری شماره 20مشهد مراجعه کردند و طی شکوائیه ای اعلام داشتند مرد 60ساله ای به بهانه پرسیدن آدرس،دخترشان را که از مدرسه به خانه می آمده است سوار خودروی پیکان خود کرده و سپس او را به حاشیه شهر کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

دختر 9ساله آن ها هم در بیان این ماجرای تاسف بار گفت: ظهر که از مدرسه ام واقع در شهرک غرب تعطیل شدم درحال آمدن به خانه بودم که یک پیکان سفید رنگ مقابلم توقف کرد و آدرسی را پرسید، من هم آدرس را به او گفتم اما او با چرب زبانی از من خواست که سوار خودرواش شوم و آدرس را به او نشان دهم. راننده خودرو سپس به خیابان دیگری پیچید و وقتی اعتراض کردم با سیلی به صورتم زد و گفت اگر یک کلمه دیگر حرف بزنی تو را جلوی سگ ها می اندازم، این مرد شیطان صفت سپس مرا به حاشیه شهر برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گروهی از ماموران زبده آگاهی غرب به دستور سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی مامور رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری مرد شیطان صفت شدند و کارآگاهان با توجه به مشخصاتی که دختر 9ساله از مرد مذکور و خودروی وی داده بود، موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی محل سکونت متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره این پرونده در یک نشست خبری گفت: متهم مذکور متاهل و حتی دارای نوه است. وی دختر دبستانی را با چرب زبانی و تهدید سوار خودرواش کرده و سپس در نقطه ای خلوت در حاشیه شهر مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از شکایت خانواده این دختر و انجام تحقیقات و صدور دستورات قضایی، متهم که درحاشیه شهر سکونت داشت روز یکشنبه در منزل مسکونی اش دستگیر شد. به منظور دستگیری این متهم گروه هایی از ماموران زبده و آموزش دیده آگاهی بسیج و در مقابل مدارس و معابر و محل تردد دانش آموزان مستقر شدند و بعضی افراد سابقه دار را نیز زیر نظر گرفتند تا این که تحقیقات میدانی آن ها نتیجه داد و متهم مورد اشاره شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشکی گفت: مرد 60ساله دستگیر شده در بازجویی ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: فعلا یک خانواده از این متهم شکایت کرده اند ولی امکان دارد که خانواده های بیشتری نیز از او اعلام شکایت کنند، بنابراین از خانواده هایی که احیانا فرزندان آن ها مورد آزار و اذیت این متهم قرار گرفته اند دعوت می شود به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام شکایت کنند.... / روزنامه خراسان