اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 2 قاچاقچی با 100 کیلو تریاک در تهران


سرهنگ بخشنده، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت:از مخفیگاه این متهمان قریب به ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:در تحقیقات ماموران این یگان مشخص شد که ۲ تن از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در محدوده غرب تهران به صورت گسترده اقدام توزیع مواد مخدر نموده و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارند.

وی افزود:نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر شده و بلافاصله تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ بخشنده، گفت : در تحقیقات بعدی محل اختفای متهمان در محدوده بلوارمرزداران و گیشا شناسایی شده و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، افزود:در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ماموران پس از محاصره مخفیگاه های مذکور هر ۲ متهم را دستگیر کرده و پس از بازرسی از محل های مذکور ۹۹ کیلو و ۵۴۷ گرم تریاک، ۶حقه وافور و ۷۰۰ گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

 هر ۲ متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر در محدوده های مذکور اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.


ویدیو مرتبط :
Iran Police arrested Money & Gold smuggler, Tehran province بازداشت قاچاقچی طلا و پول تهران ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت مردی با 600 کیلو تریاک در تهران


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر از سه سودامرگ در حاشیه پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر از سه سودامرگ در حاشیه پایتخت خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در این‌باره گفت: در پی اطلاع ماموران اداره عملیات ویژه دایره دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت درخصوص ترانزیت محموله مواد مخدر از نوع تریاک، بررسی موضوع و اطمینان از صحت و سقم آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که موضوع صحت داشته و فرد یا افرادی اقدام به بارگیری مخدر تریاک در وزن‌های بالا از مناطق شرقی و انتقال آن به شهریار در غرب استان تهران کرده اند گفت: پس از دپوی مواد مخدر قاچاقچیان اقدام به توزیع آن در سطح وسیع می کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام کار اطلاعاتی و پلیسی ده روزه برای دستگیری و انهدام این شبکه اظهار کرد: ماموران از طریق منابع خبری مطلع شدند که این محموله در شهرک وائین شهریار دپو شده که با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی هویت فردی به نام اسکندر را که اقدام به قاچاق مواد مخدر و توزیع آن کرده بود شناسایی کردند.

بخشنده با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری اعضای این باند اظهار کرد: سرانجام ماموران در اجرای عملیاتی سه تن از اعضای این باند به نام های اسکندر، رامین و فرزانه را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از مخفی گاه این افراد بیش از 600 کیلوگرم تریاک نیز کشف و ضبط شد اظهار کرد: این افراد پس از انتقال به مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.