اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت 19 عضو شورای شهر تبریز


معاون اول دستگاه قضائی از صدور قرار بازداشت موقت ۱۹ نفر در پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.

روزنامه آرمان: معاون اول دستگاه قضائی از صدور قرار بازداشت موقت ۱۹ نفر در پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه نخستین روز سفر استانی آیت‌ا... آملی لاریجانی به استان تهران به پزشکی قانونی کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده شورای شهر تبریز گفت: آن طور که دادستان این شهر نقل کرده در حال حاضر ۳۱‌نفر تحت تعقیب قرار گرفتند که از این تعداد برای ۱۹ نفر قرار بازداشت موقت صادر شده و مابقی با قرار وثیقه آزاد هستند.

معاون اول دستگاه قضائی در رابطه با حکم مدیرعامل بانک صادرات و سایر متهمان این پرونده در فساد سه هزار میلیاردی گفت:‌ حکم صادر شده است.

کلا احکام چهل و چند پرونده صادر شده است. سخنگوی قوه قضائیه همچنین از صدور حکم مدیرعامل سابق بانک صادرات به همراه چهل و پنج نفر دیگر در ارتباط با پرونده فساد سه هزار میلیارد تومان خبر داد.


ویدیو مرتبط :
نظر آقای مدبر عضو شورای شهر تبریز درباره نهضت عدالتخواهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت دومین عضو شورای شهر تبریز



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی, شورای شهر تبریز

خبر مربوط به بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز تایید شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، صحت خبر مربوط به بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز را تایید کرد.

سعید شبستری خیابانی در گفتگو با ایسنا، ضمن تایید خبر مربوط به بازداشت یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز گفت: دستگیری این عضو شورا در ادامه پرونده قبلی است.

وی اتهام فرد دستگیر شده را مربوط به مسایل اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: مبارزه با فساد و رانت،یکی از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید و بخصوص مدیریت عالی استان است و ما در این مورد مصمم و جدی هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دستگیری سایر اعضای شورای شهر یا مدیران شهرداری وجود دارد یا خیر تصریح کرد: در این مورد نمی توانم اظهار نظر کنم و پس از مشخص شدن عناوین اتهامی، اطلاعات لازم از طریق سیستم قضایی در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

 اخبار  اجتماعی  -  روزان