اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یک مصری به همراه نقشه ایران


مسوولان گمرک فرودگاه بین‌المللی قاهره مسافری را که دو دست لباس پلیس و نقشه کاملی از ایران را به همراه داشت، بازداشت کردند.

خبرگزاری ایسنا: مسوولان گمرک فرودگاه بین‌المللی قاهره مسافری را که دو دست لباس پلیس و نقشه کاملی از ایران را به همراه داشت، بازداشت کردند.

مسوولان گمرک فرودگاه بین‌المللی قاهره در چک نهایی از مسافران مصری که از استانبول وارد کشور شده بودند به فردی با هویت «م.ج» با تابعیت مصری مشکوک شدند که بعد از بازرسی از چمدان‌های این فرد دو دست لباس ویژه پلیس به همراه نقشه کاملی از ایران به دست آمد که کاملا بین لباس‌ها پنهان شده بود.

بعد از بازرسی این شخص مدعی شد که برای یافتن کار به ایران سفر کرده اما بی‌نتیجه به کشور بازگشته است. در بین وسایل این فرد پاسپورت وی یافت شد که ویزای ایران، لیبی و ترکیه را داشت.

به دستور احمد حسن، رییس اداره مرکزی گمرک فرودگاه، این فرد برای بازجویی در اختیار دستگاه‌های امنیتی مصر قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
آشنایی با کاربردهای نقشه نویتل همراه با نقشه ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید



 

 

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید

 

رضاییان:

به قطبی اول نقشه جغرافیایی ایران را یاد بدهید

معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: به قطبی باید ابتدا نقشه جغرافیایی ایران را یاد داد و به او گفت خوزستان هم جزء ایران است.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره شرایط فولاد در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: سرعت گرفتن بازیكن از لیگ برتر كمتر شده است و اكنون در فاز جذب بازیكنان لیگ یكی هستیم. به دنبال جذب یك مهاجم و پیستون چپ و راست هستیم. بازیكنان خارجی زیادی به تیم معرفی شده اند اما هنوز بازیكنی مد نظر ما نیست.

وی افزود: در صورتی كه بازیكن خوب خارجی به باشگاه معرفی نشود به همراه آقای جلالی به برزیل سفری خواهیم داشت تا از نزدیك بازیكنان را زیر نظر بگیریم.

معاون باشگاه فولاد در ارتباط با اینكه نسبت به برگزاری اردوی تیم ملی در اتریش اعتراض دارند یا خیر گفت: این بار اول است كه باشگاه فولاد نسبت به برنامه ریزی تیم ملی اعتراضی ندارد چون بازیكن ملی پوشی نداریم. در تیم "ب " كه هیچ در تیم " Z " هم بازیكنان فولاد جایی در تیم ملی نداشتند. خط دفاع فولاد دومین خط دفاع برتر لیگ لقب گرفت و حسین آشنا با كمترین گل خورده بهترین گلر لیگ شد اما مربیان تیم ملی بی اهمیت از كنار این موضوع گذشتند.

رضاییان ادامه داد: این آمار در شرایطی به دست آمده كه تیم فولاد 33 هفته دغدغه سقوط داشت و فقط هفته 34 با خیال راحت و بدون دغدغه بازی كردیم. با این حال آشنا جزء 4 گل دعوت شده به اردوی تیم ملی نبود. فدراسیون باید اول نقشه جغرافیایی را به مربیان تیم ملی یاد بدهد و به آنها بگوید خوزستان هم متعلق به ایران است.

وی تصریح كرد: قطبی هر چند زیاد در ایران نبوده اما قطعا می داند كه خوزستان برای ایران است. از تیم های بوشهری و شیرازی هیچ بازیكنی به تیم ملی دعوت نشده است. یعنی در این تیم ها هیچ بازیكنی در حد تیم ملی نبود. پس لیگ برتر با چه نفراتی زنده بود؟