اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یک زن با سر بریده یک کودک!


زنی که در نزدیکی ایستگاه متروی مسکو سر بریده یک کودک را در دست داشت، بازداشت شد. به گفته پلیس، وی پرستار بچه و یک زن ازبک 38 ساله است.

خبرگزاری ایسنا: زنی که در نزدیکی ایستگاه متروی مسکو سر بریده یک کودک را در دست داشت، بازداشت شد. به گفته پلیس، وی پرستار بچه و یک زن ازبک 38 ساله است.

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، منابع امنیتی مطلع گفته‌اند که این زن به عنوان پرستار کودک فعالیت می‌کرد و طبق تایید پلیس، سر بریده شده یک کودک را در دست داشته است. کارشناسان می‌گویند که شاید این زن تحت تاثیر مواد مخدر بوده باشد و قطعا از ناراحتی روحی و روانی رنج می‌برده است. در ویدیویی که از این صحنه دلخراش منتشر شده، وی مرتبا به منفجر کردن خود تهدید می‌کند و شعارهای افراطی مذهبی سر می‌دهد.

براساس گزارش‌ها، مادر این کودک که بیهوش بوده، به بیمارستان منتقل شده است. جسد این کودک در آپارتمان محل سکونت وی یافت شد. پیشتر هم در همین خانه آتش‌سوزی شده بود و آتش‌نشان‌ها چهار فرد را از آتش نجات دادند. این زن صبح امروز دوشنبه کودک را کشته بود و پس از آن با بریدن سرش به خارج از منزل رفته بود. این زن ازبک به نام گلچهره بوبوک‌اولووا 38 ساله است.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که این پرستار حدود یکسال برای خانواده مذکور کار می‌کرده است. هنوز انگیزه این اقدام وحشیانه مشخص نیست اما برخی گمانه‌زنی‌ها ازتاثیر گروه تروریستی داعش بر این زن خبر داده‌اند. براساس گزارش‌ها، پرستار منتظر شده تا والدین و فرزند بزرگتر خانواده از خانه خارج شوند و پس از کشتن فرزند سه یا چهار ساله، خانه را به آتش کشیده است.


ویدیو مرتبط :
شوک : کشف جسد سر بریده یک کودک در تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین



قتل عام یک خانواده به فجیع ترین شکل/سر کودک یک ساله هم بریده شد+تصاویر مقتولین

به گزارش پلیس قاتل حسود پس از کشتن مادر در مقابل دیدگان فرزندانش، چهار فرزند بهت زده وی را نیز مورد حمله وحشیانه و مرگبار خود در شیکاگو، قرار داد و منجر به مرگ 4 فرزند وی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس مینگ دانگ چن 25 ساله پسر عموی حسود شوهر زن کیو الی 37 ساله پس از مشاهده زندگی این خانواده چینی در شیکاگو در اقدامی ناباورانه با چاقوی آشپزخانه پس از مورد حمله قرار دادن وی 4 کودک 1و 5 و 7 و 9 ساله وی را نیز مورد حمله قرار داد و منجر به مرگ یکایک آنان شد. 
 
ژن کیو آلی پس از فهمیدن قصد وی در طی یک تماس تلفنی با فوریتهای پلیس آنان را در جریان امر قرار داد. 
 
میندانگ پس از متوجه شدن از اقدام وی از پشت سر با چاقوی آشپزخانه گردن وی را برید و به سراغ بچه ها رفت و به همان شکل یکایک کودکان ا به قتل رساند ولی قبل از فرار با حضور پلیس واشنگتن دب ورودی منزل ویلایی دستگیر شد. 
 
چاقو توسط پلیس ضبط شد و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند. 
 
مینگ دانگ به دعوت از پسر عموی خود همسر ژن کیو آلی از چین به شیکاگو دعوت شده بود که پس از یک هفته اقامت وی از وضع زندگی تقریبا مرفه آنان آگاه و تصمیم به قتل آنان را گرفت. 
 
همسر ژن کیو آلی به عنوان راننده دریک شرکت حمل و نقل بین المللی با درآمد بالا استخدام شده بود که برای ماموریتی 2 روزه شیکاگو را به قصد سان فرانسیسکو ترک کرده بود. 
 
مینگ دانگ 27 ساله به اتهام پنج فقره قتل عمد در دادگاه شیکاگو محاکمه خواهد شد.

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

 

عکس قتل عام یک خانواده درشیکاگو

باشگاه خبرنگاران