اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازداشت یکی از بزرگترین قاچاقچیان شیشه


رییس کلانتری 159 تهران بزرگ از دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان شیشه در تهران خبر داد و افزود: متهم موادها را در گاوصندوق منزلش نگهداری می کرد که شناسایی و کشف شد.

پایگاه خبری پلیس: رییس کلانتری 159 تهران بزرگ از دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان شیشه در تهران خبر داد و افزود: متهم موادها را در گاوصندوق منزلش نگهداری می کرد که شناسایی و کشف شد.

سروان محمد حسین امینی ضمن اشاره به فعالیت متهمی که اقدام به پخش شیشه در تهران می کرد،به تشریج جزییات عملیات ماموران که منجر به دستگیری این شیشه فروش قهار شد،پرداخت.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت افزود: با توجه به اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی به هویت "محمدرضا" که در زمینه توزیع و بسته بندی شیشه فعالیت گسترده ای دارد تحقیقات ماموران آغاز و پس از اطمینان از صحت موضوع مراتب طی گزارشی مکتوب به نظر دادیار دادسرای ناحیه 14 تهران رسید که دستور ورود به منزل متهم صادر شد.

سروان امینی ادامه داد: به دنبال صدور دستور قضایی ماموران کلانتری 159 بی سیم سریعا در مخفیگاه متهم که در خیابان 17 شهریور بود حاضر و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به ورود به منزل وی اقدام کردند.

امینی اظهار داشت: ماموران در همان ابتدای ورود ضمن دستگیری متهم مشاهده کردند که مکان محل بسته بندی شیشه بوده و طبق شواهد و قراین موجود متهم مدتهاست که در این مکان فعالیت داشته است.

کلانتر 159 بی سیم با اشاره به اینکه در بازرسی اولیه حدود 100 گرم شیشه در محل کشف شد، تاکید کرد: با توجه به وجود یک عدد گاوصندوق و عدم همکاری متهم در باز نمودن درب آن طی هماهنگی تلفنی با معاون دادستان ناحیه 20 تهران (انقلاب ) مقرر شد یک نفر قفل ساز جهت باز نمودن قفل گاوصندوق به محل مراجعه که پس ار حضور کلیدساز و ساعتها تلاش وی عاقبت گاوصندوق مربوطه بازگشایی و در حضور ماموران مقدار 5 هزار و 130گرم شیشه، 70 گرم کراک، 50 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

سروان محمدحسین امینی در پایان خاطر نشان کرد: با کشف مواد افیونی متهم به کلانتری منتقل و به همراه مواد مکشوفه به منظور کشف سایر جرایم وی و دستگیری همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

لاذم به ذکر است، برابر بند یک ماده 8 قانون، هرگونه ساخت، توزیع، تولید، خرید، نگهداری و فروش هروئین و شیشه تا 5 سانت از 500 هزار تا 1 میلیون ریال جریمه نقدی و 20 تا 50 ضربه شلاق ، تا یک گرم ، 1 تا 6 میلیون ریال جریمه و 30 تا 70 ضربه شلاق، از یک تا چهار گرم 8 تا 20 میلیون ریال جریمه و 30 تا 70 ضربه شلاق و 2 تا 5 سال حبس، چهار تا پانزده گرم 20 تا 40 میلیون ریال جریمه و 30 تا 74 ضربه شلاق و 5 تا 8 سال زندان ، از پانزده تا سی گرم 40 تا 60 میلیون ریال جریمه و 30 تا 74 ضربه شلاق و 10 تا 15 سال حبس و بیش از 30 گرم برابر بند 6 ماده 8 اعدام و مصادره اموال می باشد.


ویدیو مرتبط :
جمع آوری معتادان و بازداشت قاچاقچیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد، این پیرزن است!+عکس



یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد، این پیرزن است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

موهای نقره ای و چهره ای مهربان و شیرین این خصوصیت همه مادر بزرگهاست. اما مادربزرگ این خبر یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن توزیع مواد مخدر است.

به گزارش یاهو، دارلین مایس مادر بزرگی است که به گفته پلیس امریکا یکی از بزرگترین توزیع کننده های مواد در اوکلاهاماست.

او این هفته دستگیر شد و پلیس در خانه اش 4 پوند ماری جوآنا و 276 هزار دلار پول نقد پیدا کرد. علاوه بر این مقدار 15 هزار دلار دیگر هم به طور ماهرانه ای در اطراف خانه پنهان کرده بودند که این زن مدعی شد این پولها بخشی از پرداختی بازنشستگی اش است.

پلیس معتقد است او بیش از 40 درصد مواد مخدر منطقه اوکلاهاما را تامین میکند و باند بزرگ خانوادگی او با دستگیری پسرش از هم پاشید.

پیرترین توزیع کننده مواد مخدر تا کنون یک پیر مرد 83 ساله بریتانیایی بوده است./انتخاب



   بزرگترین قاچاقچیان مواد,پیرزن مواد فروش,اخبار,اخبار حوادث,